Symptomer nå?

Leeno

Forelsket i forumet
Kjenner dere noen spesielle symptomer nå jenter?
Murringer f.eks? Her synes jeg det er lite murringer og kunne godt tenkt meg at der var mer. Kjenner mer stikkninger nå av og til - spesielt når jeg reiser meg.

What about you girls?

Hei!
Jeg kjenner også mye stikninger i sidene,men jeg sliter med kvalme ennå itillegg.Håper den gir seg snart.Ellers kjenner jeg ikke noen murringer jeg heller.

Nja.. begynner å avta en del nå..og det er veldig deilig!! :) Men en del trøtt, føler meg tung som en flodhest :p litt oppblåst innimellom,særlig kvelden..og stikninger om jeg reiser meg opp fort... Men ømme bryst, kvalme osv er nesten borte :) kjenner jeg bare må spise jevnlig... herlig! :)

så å si ingen ting.
Merker at det skjer noe ved at magen vokser. livmora er litt øm, og det strekker litt av og til.
en del oppblåst enda.
Det er det eneste :)

spyr hver eneste morgen! veldig oppblåst om kveldene ( det begynte og gi seg, men er kommet tilbake) uvel om kveldene (også nettopp kommet tilbake) vondt i korsryggen, masse kynnere, veldi trett... fort sliten... kan holde på i det  uendelige.....

Er av og til sånn at jeg brekker meg på morgenen. Om jeg går for lenge før jeg får spist. Så prøver å få i meg mat så tidlig som mulig. Er veldig trøtt og blir fort sliten! Så er det av og til som om noen klyper meg i lysken når jeg nyser eller har slitt meg ut... Vondt i korsryggen (merker d best når jeg har vært bøyd og skal rette meg opp igjen) Magen blir også litt oppblåst utover dagen så da ser jeg enda mer gravid ut:-p har også vært litt treg i magen, men det hjelper på med blåbær biola:-)

Kjenner mye strekk nederst i magen, type voksesmerter eller hva jeg skal kalle det.. Ømme pupper men ellers Lite symptomer egentlig.. Av og til kvalm..

Føler meg feit og tung, brystene tunge og ømme.
vondter nederst i magen ved feil bevegelser.
Ofte menssmerter.
Kvalm sånn av og til.
Mye hodepine og litt vondt i ryggen de siste dagene

Masse kvalm ennå i tillegg til masse halsbrann. Og konstant trøtt og bekkenløsning.

Men d gjør ikke så masse, begynner å kose meg med å være gravid igjen. Kjenner massevis med liv og har begynt å fantasere om babyrommet, barnedåp osv..

Vondt i magen hver morgen når jeg våkner. Så kjenner definitivt at noe er på gang ja. :-P Men ellers er det ikke mye jeg merker sånn rent kroppslig. Luktesansen er plagsom og det er den jo ellers utenom svangerskap også, men jeg brekker meg jo av alt mulig. Blah... kjefter litt på magen min som innbiller seg at jeg skal spise alt det som lukter så ekkelt. :-P Stakkars mannen som må fjerne alt som lukter. 

Har ikke murringer nei:)
Gravidtegnene mine nå er fortsatt ømme bryst, vondt bekken og korsygg, og en del hormoner ;)

Brekker meg fortsatt på morgenkvisten, men har enda ikke kastet opp. *bank i bordet* 
Er trøtt og sliten, men det hjalp veldig når jeg fikk 50% sykemelding. Har også begynt å få litt kynnere, og det strekker litt i magen. Ikke sånn at det gjør vondt, er bare irriterende og ubehagelig. 
Og så er det jo dette bekkenet og korsryggen, da, som er et kapittel for seg selv. Det funker ikke whatsoever. Man får bare trøste seg med at det "bare" er 5 måneder igjen. 

Back
Topp