Symptomer nå i 2. trimester

Det er kun et par dager til jeg er i 2 trimester, men jeg er ikke noe bedre, kvalmen er der like herlig:P
 
Jeg er 13 uker og fortsatt kvalm og trøtt (og sykemeldt for det). Har tidvis hodepine og treg mage. Bekkenet har begynt å låse seg av og til, liker det ikke!
 
14 uker på tirsdag. Det er ikke noe særlig bedre fra 1.trimester enda. Ikke like sliten, men fortsatt kvalm. Blir spesielt kvalm etter middag. Har begynt å få litt vondt i hodet og blir svimmel nesten hver gang jeg reiser meg. Ofte vondt i halebeinet/korsryggen og begynner å få ganske synlig mage. Håper virkelig kvalmen gir seg snart...
 
Veldig trøtt,kaster opp,kvalm.Noen dager er d på morgenen,men like gjerne på ettermiddaggen,kvelden.Hjertebank,hodeverk av og til,ligamentsmerter,bekkenet/korsrygg,halsbrann tidvis,og litt blødninger..Men alt vel med den lille.Høres sikkert litt rart ut,-men for meg blir dette "ingenting" mot kampen om jg beholder denne gang.
 
Eneste jeg merker er bekkenløsningen. Ellers føler jeg meg lite gravid
 
Nå begynner det å bli skremmende lite symptomer her... fortsatt litt kvalm, men ingen ømme pupper, ikke trøtt, har gått ned 1 kilo siden siste kontroll i forrige uke...


Klarer jo ikke å ikke bli litt nervøs da!! Kjenner det er leenge til ordinær ul!
 


Tine09 skrev:
Da jeg gikk gravid med storebror hadde jeg et fantastisk andre trimester!! Foruten litt ømme pupper og en liten mage som begynte å titte frem følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Var i skikkelig storform!! Håper på at det blir sånn nå og emoticon


Sånn var mitt andre trimester også! Følte meg utrolig frisk og vital, og hadde en flott tid fra 4-7 mnd. Fikk bekkenløsning tidlig, men det gikk greit. Gikk til fysio.
På slutten haglet det på, da: tungt, mye kynnere, bekkenløsning, halsbrann og null netter med søvn samt angst for fødsel.
Liker godt at denne beste tida i svangerskapet er akkurat rundt juletider
 
- fosterbevegelser :-)

og:
- trøtt/sliten
- søvnproblemer
- bekkenløsning
- hodepine
- svimmel
- ømme pupper
- tett nese

Kort sagt: ikke helt i form, meeen skal ikke klage! :P
suuukk...
 
Jeg har også minimalt med symptomer. Sabla god luktesans og litt bekkenplager hvis jeg gjør for mye :)
 
Synes UTROLIG synd i alle dere som er kvalme og har bekkenløsning og må være sykemeldt! Det er jo forferdelig kjedelig å måtte være hjemme når man ikke velger det selv! Håper det går seg til etterhvert!
Heldigvis går det veldig bra her! Lite symptomer.
 


Imogene skrev:


Tine09 skrev:
Da jeg gikk gravid med storebror hadde jeg et fantastisk andre trimester!! Foruten litt ømme pupper og en liten mage som begynte å titte frem følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Var i skikkelig storform!! Håper på at det blir sånn nå og emoticon


Sånn var mitt andre trimester også! Følte meg utrolig frisk og vital, og hadde en flott tid fra 4-7 mnd. Fikk bekkenløsning tidlig, men det gikk greit. Gikk til fysio.
På slutten haglet det på, da: tungt, mye kynnere, bekkenløsning, halsbrann og null netter med søvn samt angst for fødsel.
Liker godt at denne beste tida i svangerskapet er akkurat rundt juletider



Me like!!!

 
Var bedre frå kvalmen i uke 13, men i går og i dag e den tilbake for fult. Eg som skal prøve meg tilbake i jobb i dag...grur meg.
Er ellers veldig trøtt, søv mykje.
Har kjempegod luktesans.
Kjenner fosterbevegelser no og da, har gjort det siden uke 13.
Har heldigvis ikkje kjent noko til bekkensmertene som eg fekk sist gang :)
Håper på å få et like fint 2 trimester som eg hadde med gutten min. Men da var eg ikkje kvalm i det heile tatt.
 
Back
Topp