Symptomer nå i 2. trimester

Imogene

Forumet er livet
VIP
Jeg har ingen, jeg
Altså, har jo ømme nipler (hatt siden EL), treg mage, hjertebank på kveldene og noe hodepine - men ellers merker jeg ikke noe til at jeg er gravid..

Hva med dere?
Er helt merkelig at den trøttheten jeg hadde for en mnd siden er borte. Men takk for det, for det var et slit!
 
Jeg er bare 11+1, men har lite eller ingen symptomer jeg også...  Nå har jeg hatt ferie en uke, og er veldig spent på om trøttheten er borte eller om det er fordi jeg har slappet veldig av den siste uken...
 
Kvalm (!!!!!), bekkenløsning, trøtt, hodepine.. egentlig ingen forandring fra 1trimester.
 
Da jeg gikk gravid med storebror hadde jeg et fantastisk andre trimester!! Foruten litt ømme pupper og en liten mage som begynte å titte frem følte jeg meg ikke gravid i det hele tatt. Var i skikkelig storform!! Håper på at det blir sånn nå og emoticon
 
Når begynner 2. trimester? Er jeg i 2. trimester?
Hvertfall, jeg er værre enn før synes jeg! Konstant kvalm, slapp, hodepine, bekkenplager ++++  
 
jeg har ikke kommet meg til uke 12 enda , men har ikke noe symptomer heller .. jo er kanskje bitte litt trøtt enda , men kjenner energien kommer mer og mer tilbake for hver dag som går
 
Er i uke 14. Har blitt betraktelig bedre de siste ukene, men begynt å bli litt plaget med hodepine. Blir også kvalm og dårlig om jeg ikke får spist hver 2-3 time (noe som er et problem på jobb av og til), men sammenlignet med 1.trimester er kvalmen mye bedre og jeg har endelig fått matlyst. Er enda litt trøtt og sliten. Blør litt fra nesa.
Er også hormonell og det skal ikke så mye til før tårene kommer (ikke like lett å se Grey's på tv uten å syntes det er fryktelig trist av og til).
 
Oppkast hver eneste morgen :/ og i de siste dagene har jeg hatt kynnere. Mulig begynnende bekkenløsning.
 
1. trimester var jeg konstant kvalm. Nå kommer og går det. Ellers er jeg mye trøtt og sliten, har hodepine, ømme nipler og treg mage. 
 
Her begynner jeg ¨å se lyset i tunnelen =) Kvalmen begynner å gi seg
*bank i bordet*

Ellers er den berømte bekkenløsningen her med full styrke.. Er sykemeldt ut okt og så får jeg prøve meg på noen vakter før jeg finner frem krykkene igjen =) Brukte krykker fra jeg var 5 mnd forrige gang =)
 
Blir kvalm om jeg ikke spiser regelmessig og kaster opp og er veldig kvalm om morgenen. Heldigvis vet sjefen dette sånn at hun vet hvis jeg er litt sein. 
 
Som oftest ingenting her, sjeldent jeg får vondt i korsryggen av husarbeid og ømme nipler om kvelden :) Skal ikke klage! ;D
 
ingen symptomer her! føle meg svæært lite gravid!
 
Kaster fortsatt opp hver dag,bekkeløsning, lavt blodtrykk, hodepine blir fort sliten og trøtt så har ikkje komt seg ..
 
Kvalm og spyr, litt småsvimmel til tider, har et bekken som har begynt å krangle litt. og veldig trøtt...
 
Kvalmen begynner så smått å gi seg no. Men har fått mer hodepine, hver dag!! Er ikke så trøtt lenger heller, varierer fra dag til dag.
 
Frisk og litt rask;)ikke like rask som før meen jeg fungerer:) hehe:)håper d holder seg!
 
Er ikke fullt så trøtt lenger, men har mer hodepine! Det har jeg ikke hatt så mye tidligere... er også litt hard i magen (sliter litt med å gå på do!)... ellers føler jeg meg ikke kjempe gravid, bortsett fra at magen begynner å poppe fram, men det er jo bare kos :)
 
zombietrøttheten og kvalmen er på vei bort, eneste jeg kjenner nå er sporadisk bekkenløsning

Jeg har ikke hatt noen ligamentsmerter eller kjent noe som helst i "det området" enda, så kjenner ikke så mye til at jeg er gravid
 
Har ingen jeg heller, utnom bittelitt ømmere pupper som vanlig, men den der typiske ømheten i starten har gitt seg!

Så det er kjempedeilig :) Men nå har jeg kun hatt trøtthet og ømme pupper tidligere som tegn.

Herlig å føle at man er seg selv igjen for en periode :D
 
Back
Topp