Symptomer nå da? :)

6+3

Trøtt
Humørsyk
Vondt i korsryggen
Oppblåst
Uren hud

Mammz87 skrev:
Mine symptomer uke 8 :

- Ømme pupper
- VELDIG kvalm hele døgnet
- Trøtt
- Uren hud
- Treg mage
- Oppblåst
- Drømmer masse rart

SIGN!!!

- trøtt - ømme pupper - hyppige tissepauser - mye stikninger og strekkinger i magen. Litt sånn kynner følelse i perioder

8+5 i dag

-Har i omtrent en uke sluppet unna kvalmen, men den er nå kommet tilbake. Verst på natta faktisk...
-veldig trøtt, men må sove mindre på dagtid, for det går utover nattesøvna
-uren hud
-litt mensmurringer og ligamentsmerter av og til

Ellers så merker jeg igrunnen ikke så mye annet nå. Håper kvalmen slipper igjen!!!

9+3 idag!
-Kvalmen begynner så smått å dabbe av(bank i bordet!!)
-Fryser, spesielt på hender og føtter!
-Sinnyke drømmer. Mannen var utro inatt, fortsatt sur! :P
-Trett hele tiden.

Begynt å bli småuggen igjennom hele dagen. Noe som gjør det verre å verre å fungere med jenta mi på 15 mnd her hjemme. Fryktelig dårlig samvittighet for to ekstremt late og kjedelige dager for henne nå på rad :( Veldig snufsette og blank i øynene i dag så lurer på om hun blir syk nå. Så da får vi begge være slapp ;)

Ellers i grunn lite.. Sover en 1t- 30 min lur midt på dagen når hun har seg en lur så det hjelper for trøttheten som kommer snikende på ettermiddagen.

snart 9 uker :-)

VenterNummer2<3 skrev:
9+3 idag!
-Kvalmen begynner så smått å dabbe av(bank i bordet!!)
-Fryser, spesielt på hender og føtter!
-Sinnyke drømmer. Mannen var utro inatt, fortsatt sur! :P
-Trett hele tiden.

Haha, kjenner meg så godt igjen på de utro drømmene!

Samboer er like oppgitt hver gang jeg er sur på han for at JEG drømte noe :-p

- tisser sikkert en gang i timen
- fett hår

Er 9+1 i dag :-) - Er kvalm ofte, mest på morgen og på kvelden - Mye vondt i magen, mye luft og veldig treg mage :-( - Spiser lite, men prøver å spise ofte. Men det er vanskelig for blir så fort kvalm av alt. - Fått noen kviser, men ikke mange heldigvis - Mye trøtt og blir veldig fort sliten - Ømme pupper - Tørre lepper - Veldig tørst - Fryser lett

9+4 i dag:

- sliten
- trøtt
- litt kvalm enda, men blitt bedre
- konstant sulten, men ikke mye jeg har lyst på. Lysten forandrer seg hele tiden.
- treg mage
- kviser (trodde jeg ville slippe dem denne gangen, men neida...)
- må på do hele tiden
- sover dårlig (varm og kald om hverandre)
- litt hoven i ansiktet (flere som har kommentert det etter at jeg har sagt jeg er gravid: "jeg visste det...")
- ser generellt jævlig ut om dagen. Mon tro om det er en jente som frarøver mammaen den lille skjønnheten hun har he he.

Back
Topp