Symptomer NÅ??

Lykkeliiten

Glad i forumet
Snakka med ei som mistet symptomene når hun mistet :(

Jeg har KUN veldig ømme pupper, litt murringer til tider og øm hvis noe strammer der nede ... trøtt og humørsyk!

Ønsker meg masse kvalme og symptomer :, (
 
Off føler meg som den sytepaven :, (

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Neida forstår at du er redd... Men jeg har ikke flere symptomer jeg heller visst det kan trøste deg :dance008
 
Snakka med ei som mistet symptomene når hun mistet :(

Jeg har KUN veldig ømme pupper, litt murringer til tider og øm hvis noe strammer der nede ... trøtt og humørsyk!

Ønsker meg masse kvalme og symptomer :, (
Du syter ikke mye du! Jeg føler at det er jeg som syter mye! Jeg føler at de få symptomene jeg har er bare vas da jeg har fått negativ test 10 dpo… føler meg liksom ikke gravid, men håper jo jeg er det da. Du er i vertfall ikke alene ;)
 
Jeg er bare trøtt og er saltsyk.. Utover det har jeg ingenting... Men i kveld er jeg skikkelig oppblåst og full i luft :p
 
Mine symptomer er såre og vonde pupper, opplåst, menssmerter av og til, ligamentsmerter.. sist kom kvalmen for fullt i uke 6 så jeg er meeeget spent på hva neste uke bringer!
 
Nei, dette er min første.
I februar da jeg mistet hadde jeg symptomer i bøtter og spann, så er jo litt bekymret denne gangen da....
Har du?
Jeg har heller ikke barn. Men jeg har jo hørt at det kan forandre seg fra svangerskap til svangerskap :)
 
Jeg har heller ikke barn. Men jeg har jo hørt at det kan forandre seg fra svangerskap til svangerskap :)
Har hørt det jeg også. Og legen sa det var lite sannsynlig at jeg mistet to ganger på rad, men vi får se :) Tør ikke slappe av før de magiske 12 ukene har gått, og det er hele 6 uker igjen. Tiden går sent! :)
 
Har hørt det jeg også. Og legen sa det var lite sannsynlig at jeg mistet to ganger på rad, men vi får se :) Tør ikke slappe av før de magiske 12 ukene har gått, og det er hele 6 uker igjen. Tiden går sent! :)
Ja, du får bare fortsette å spise så sunt du kan og gjøre det beste for at spiren skal gro ;)
 
Back
Topp