symptomer, men svak testing

• Trådstarter Trådstarter venterusikkertspent
  • Opprettet Opprettet
V

venterusikkertspent

Guest
Hei!

8. juni hadde jeg eggløsning..
Forventet mens var 22. juni..
Nå er jeg 10 dager på overtid etter forventet mens..
Tok en +a1 test i dag, og etter ca 6-7 minutter kom det en svaak strek..

I slutten av forrige uke fikk jeg ømme bryster som før mens. Disse ble borte igjen. Hadde masse murringer i magen, men mensen uteble.

Nå har jeg igjen fått ultraømme bryster, det murrer fortsatt veldig i underlivet, jeg har hele tiden en svaaak hodepine, i går kveld hadde jeg enormt værkende bein, jeg springer rundt og fniser og kniser, har mye energi - vaska til og med alle vinduer ute og inne i går..

Den murringen, den pågår hele tiden. Det er også økt utflod og luft i magen. Hele tiden tenker jeg; nå er det menssmerter ja, nå kommer mensen. Men så kommer den ikke. Forrige uke på jobb, hadde jeg et slikt "tak" i underlivet som var skikkelig vondt i 2-3 minutter - sånn skikkelig menssmerte, på et vis...

Kan den svake testen, overnevnte hendelser indikere noe?
Eller er det ønsketenkning?

Tenkte å kjøpe en digital test og ta denne fredag..

blir veldig glad for svar og innspill! :)

Høres ut som du har hatt EL mye senere enn du tror selv. Krysser fingre for at du er gravid!

Høres ut som du har hatt EL mye senere enn du tror selv. Krysser fingre for at du er gravid!

Jeg hadde mensen 27.-31. mai. Har den alltid i 5 dager, og har en 26 dagers syklus. Har kunnet stille datoen etter mensen og EL i flere år nå.
EL kommer alltid 8 dager etter endt mens. EL var som normlt den 8. Det var tydelig i form av type EL-utflod.

Så kan liksom ikke helt forstå at det er "forskjøvet" heller.. Og i hvertfall ikke mtp at det har vært så stabilt i alle år...

Dersom det viser seg at jeg er gravid, så vil jeg være 5+2? Kan det stemme?
Det er 3+2 siden EL, også plasser man på 14 dager?

Hvis du er 5+2 burde testene være tydelige. Eneste mulighet for å sjekke sikkert er med blodprøve.

Mine sykluser var også stabile i mange år, men plutselig endret de seg.

Lykke til med testing ;)

Takk!! :)

Ny testing i morra tidlig...

Føler på meg at den er positiv, så krysser fingrene for det :)

Da er ny test tatt, en CB Digital, og den viser at jeg er Gravid 2-3!!

Hurra!!

Gratulerer så mye!

Om du registrerer deg som bruker på forumet kan du jo bli medlem i termingruppen du hører til, samt delta i alle våre andre flotte underforum :)

Gratulerer så mye ;)

Back
Topp