SYMPTOMER. Kvalme...Ømme bryster....Knytninger i lysken..... ??? Hvilke har dere?

Mama23år

Mamma til gutt født juni i 2012.
Hei!

Med mej bjyndte det med veeldig ømme bryst! Og litt mageknip.
Testen viste 2-3, so e no 4 veke på vei! - Jiihuuuu :D

Symptoma mine e no: øøøømme bryst til tuusen, kvalme og trøøøøtt! *gjesp*
Merkelig - sist svangerskap hadde ej ingen andre symptom enn trøttheit.

Men - HAPPY!

:smiley-bounce016
 
Her har jeg fått litt ømme bryst, ellers mer trøtt enn vanlig og tar lett til tårene ;)
 
Ligamentstrekninger, ømme pupper, halsbrann, antydning til bekkenløsning (foreløpig er det kun ubehagelig, ikke direkte vondt). Og jeg er trøtt og svimmel.
 
Ømme bryst, uggen/ småkvalm, mista matlysten, trøtt!! vondt i mage, livmor/eggstokker, lyske, og stivna i korsryggen... og tårekanalene tar helt av og hormonene raser rundt i kroppen..
 
Til dere som opplever sterke sympomer som veldig kvalme osv, når startet det?
 
Til dere som opplever sterke sympomer som veldig kvalme osv, når startet det?

Småkvalmen kommer og går fra uke 3, men den ekstreme konstante kvalmen med oppkast pleier å komme fra uke6-25 på meg.. men det varierer fra person til person og sv.skap til sv.skap.. :)
 
Småkvalmen kommer og går fra uke 3, men den ekstreme konstante kvalmen med oppkast pleier å komme fra uke6-25 på meg.. men det varierer fra person til person og sv.skap til sv.skap.. :)

Ok. Jeg er 4+1 idag. Var litt småuggen for to dager siden, men ellers merker jeg ingen ting. Trodde jeg skulle merke mer siden jeg følte meg veldig gravid og hadde mange symptomer med en gang. Flere som drømmer noe veldig? Opplevde både festesmerter og blødning 5 dager etter EL, stikkinger i siden, smerter hvis jeg hostet, mange drømmer osv. Nå merker jeg ingen ting.
 
Ok. Jeg er 4+1 idag. Var litt småuggen for to dager siden, men ellers merker jeg ingen ting. Trodde jeg skulle merke mer siden jeg følte meg veldig gravid og hadde mange symptomer med en gang. Flere som drømmer noe veldig? Opplevde både festesmerter og blødning 5 dager etter EL, stikkinger i siden, smerter hvis jeg hostet, mange drømmer osv. Nå merker jeg ingen ting.

Drømmer ikke så mye nå, men de to forrige men det var litt senere i sv.skapet... Bare vær glad du slipper unna flest mulig symptomer ;)
 
Kvalme, trøtt og litt bekkenproblemer når eg har gått turer
 
kun ømme pupper...å kjenner eg er litt mer trøtt enn før...xsmile8 svimmel var eg før eg fant ut eg var gravid...derfor eg testet, meg..å da var eg gravid å forsto da hvorfor eg var såå svimmel...
 
Trøtt, kvalm, svimmel, uvel, ømme pupper, vondt i lysken og ryggen.
Men tar alle symptomer med glede!! Sist gang hadde jeg ingen symptomer tidlig og da mista jeg. Nå er det slik som med mine to svangerskap med gutta. Det var ille de første ukene, men ga seg gradvis. Så satser på at det går greit denne gangen også.
Merka de første gang 1. juledag nå, da mest med kvalme. Da kvalmen ikke gikk over fikk jeg mistanke om at jeg var gravid. En super romjulsgave!!!
 
Ømme bryst. Hatt i snart 1 uke. Ubehag/ vondt i bekkenet. Og små kvalm/ dårlig matlyst de siste dagene. Jobbes og strekkes i livmoren og. Hehe.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
 
Er ganske kvalm på kvelden, vonde brystvorter, svimmel, trøtt, litt humørsvigninger, stikking i magen og litt sånn "mensenvondt". Kjennes egentlig ut som at noe driver og strekker seg der inne... :p
 
Ingen symptomer her foreløpig :) men er bare 3+4 da :)

Regner med å kjenne det i bekkenet etter hvert da jeg har slitt med en låsning det de siste 6 mnd :/ Eller kanskje svangerskapet løser opp låsningen! :p
 
Ha bare tantesmerter, men er litt tili ennå :) Litt kvalme etter matinntak av og til, men veldi lite.
 
Ømme pupper og støl i magemusklene er det jeg merker til nå. Var litt kvalm da jeg var på do i natt.

Sent from my HTC One V using BV Forum mobile app
 
Jeg har hatt ekstreme menssmerter siden uke 3, men er blitt noe bedre. Ellers er jeg usigelig trøtt og kjenner bekkenet begynner å protestere. Hadde symfyse- og bekkenløsning sist, så kom ikke som noe sjokk :p
 
Jeg er litt kvalm, ellers ingen andre symptomer enda.
 
Back
Topp