SYMPTOMER. Kvalme...Ømme bryster....Knytninger i lysken..... ??? Hvilke har dere?

En tråd i 'September 2014' startet av Bkno0240952, 29 Des 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. nitsirk4 Venter nr 3

E super nervøs siden jeg ikke kjenner kvalmen enda..var kvalm og spydde gjennom hele de to andre graviditetene.....tror ikke helt på testenxsmile3 men har super vondt i puppene haha :D Og må tisse heeeelt tiden :)

2. K.L# Alle gode ting er 3 :) Marsmellows-15 Septembermødre <3

Heldigvis så er alle svangerskap forskjellige!! :) jeg hadde ikke mye symptomer med de 2 andre, men nå er det helt sinnsykt...

3. Verpehøna Gift med forumet Septembermødre <3

Jeg skulle faktisk ønske jeg hadde litt mer symptomer. Nå bare iler det i lysken innimellom. Men det er alt... Sist hadde jeg vanvittig vondt i puppene, men nå merker jeg ingenting. Håper det kommer så jeg kan føle meg litt gravid :p

4. Newbieme Betatt av forumet Septembermødre <3

Har hatt alle.. men i dag når jeg våkna så var ikke brystvortene ømme lenger :/ kjenner jeg ikke liker det no særlig :(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

5. Newbieme Betatt av forumet Septembermødre <3

Det er jo to fine symptomer det da :D kanskje du rett og slett får lov å slippe spyinga denne gang ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

6. Veslesnuppis Elsker forumet <3 Septembermødre <3

Er slik med meg også.. Den ene dagen er jeg skikkelig sjuk, den andre kjenner jeg ingenting.. Er nok helt normalt.
    Er ikke alle som har så mange vondter igjennom svangerskapet. Veldig forskjellig fra person til person.

7. Mamma_til_3! Glad i forumet Septembermødre <3

Menssmerter , stikkninger i magen.. Begynner å bli småkvalm og mindre matlyst ...

8. nitsirk4 Venter nr 3

Sant det :) er vel hormoner som gjør meg sprø :eek:;)

9. Guttemamma Flørter med forumet Septembermødre <3

Ble tipsa om å ta en test av ei venninne her. Vi satt å drakk kaffe, og plutselig kom det ei heftig hetetokt. Da nevnte hu at det var første sympomet hennes også, og det stemte jo! :D

10. Verpehøna Gift med forumet Septembermødre <3

Her har i hvert fall trøttheten slått inn for fullt!
    Også murrer og strekker det noe fælt der nede. Regner med det bare er livora som vokser ;)
    Puppene er ikke så ømme som de var forrige gang. Men når jeg tenker meg om så fant jeg det jo ut når jeg var like langt som det jeg er i dag :p Nå har vi vist det i nesten 2 uker!
    Mulig de ikke var så super ømme helt til å begynne med!

Men uansett...sååå trøtt!

11. babygullet Glad i forumet Septembermødre <3 ❤ Juliskattene 2018 ❤ Januarlykke 2020

trøtt og kvalm i perioder, ofte rundt matlukter osv. men skal ikke klage, det plager meg ikke så mye.. enda :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Del denne siden