symptomer - innbillt???

BelleventerNr3

Glad i forumet
Mandag i forrige uke tok eg altså en positiv test. fikk mistanke at eg kunne være gravid på søndagen. Siden eg ble litt kvalm av å trene styrke..
Tirsdag startet symptomene.. ble litt kvalm om eg ventet mer enn 3 timer med å spise..
Hele kroppen føltes egentlig gravid..
også fikk eg vondt i ryggen og blødde bitte litt på torsdag. Siden eg mistet i høst dalte forventningene mine enormt, og gikk hele helgen uten et eneste symptom på å være gravid. Kom inn til legekontoret på mandag, og fikk vite at hcg nivået var høyere enn forventet siden vi trodde eg holdt på å miste.
Og resultatet på mandagsprøven var stigende.
Og i går kom det symptomer igjen... nye kviser, ørlite kvalm om eg venter for lenge med å spise...

Så noen symptomer tror eg rett og slett er inbildning! Vertfall hos meg!!

For da eg fant ut eg var gravid så kom symptomene, så trodde eg at eg mistet og symptomene forsvant, og så fikk eg beskjed at eg kanskje ikke mister likevel, og symptomene kom tilbake!!!!

Du må ikke glemme at det psykiske har en innvirkning på det fysiske, og det kan jo ha litt å si dette tilfellet :) Men i og med at prøvene er gode og stiger så er du uansett gravid og du tillater kroppen din å vise deg symptomene :) Når du var redd for at du hadde en SA så undertrykket du kanskje symptomene og de forsvant :) 

Prøv å slapp av, da slapper kroppen din av og kan være seg selv :) Klem til deg 

Back
Topp