Symptomer i uke 7/8?

LilleAttpåkladd❤️

Forelsket i forumet
Novemberfnuggene 2023
Blir snart gal av meg selv:dead:jeg blir 8 uker på kommende tirsdag, og murringene som har kommet og gått er så og si vekke, har begynt å kjenne det stikker nede i venstre lysk innimellom men blir så bekymret siden jeg ikke kjenner den samme murringen..puppene er fortsatt ømme men det kommer og går litt. Sliten og ganske oppblåst men er så redd det ikke er liv der nede.. vurderer tidlig ultralyd for å se men så redd for å få beskjed at utviklingen har stoppet opp.. hva var deres symptomer I uke 7/8, noen fler som merket endringer i symptomene rundt de tider?
 
Mine symptomer kom og gikk, men var sterkest i uke 5-6. Fra midten av uke 6 ble de fleste symptomer svakere (mye mindre ømme bryst, og murringer var helt borte), og i midten av uke 8 forsvant også kvalmen helt. Var sliten og trøtt i varierende grad fram til uke 12 ca. Er i uke 29 nå. Tror du kan slappe helt av, jeg. :)
 
Mine symptomer kom og gikk, men var sterkest i uke 5-6. Fra midten av uke 6 ble de fleste symptomer svakere (mye mindre ømme bryst, og murringer var helt borte), og i midten av uke 8 forsvant også kvalmen helt. Var sliten og trøtt i varierende grad fram til uke 12 ca. Er i uke 29 nå. Tror du kan slappe helt av, jeg. :)
Det var betryggende å lese, takk for svar :happy:
 
Back
Topp