Symptomer....hva føler dere?

5+6 i dag: ømme bryster og ser at dei er litt større enn normalt. Ser brystvortene gjennom min polstra/tjukke bh til tider;) Ein gong surt oppstøt på morningen i går, Hovudverk 17.-19.mai, men har heldigvis gitt seg no, litt såuggen i magen før i dag. Har og vore til tider veeeldig trøtt, men det har variert litt no siste dagane. Litt stikningar innimellom. Det var vel det.

er 5+4 og har litt stikkninger nederst, litt ømme pupper, og har blitt meget følsom på lukt :-) kvalmen har smått kommet også, men er verst når jeg er sulten og den gir seg fort :-) var plaget med bekkenløsning sist, og begynner å kjenne det allerede nå. ellers tipp topp form :-)

Jeg er 8+1 i dag :D har ømme pupper, litt oppblåst, trettere og tisser litt oftere! ;)

Hei jenter.

Jeg er 6+3 i dag.

Puppene er ømme, men merker egentlig ikke noe mer enn det.

Jeg merket mer stikkinger i siden tidligere og var mer kvalm tidligere, og nå er jeg så redd for at jeg mister...... Jeg har mistet 3 ganger før dette, så jeg vet virkelig ikke om jeg orker å gå gjennom dette igen..

Hva føler dere? Har dere noen symptomer? Jeg forstår at alle er ulike, men tror jeg bare trenger å høre hvordan dere andre har det og kanskje litt betryggende ord:)

Jeg er 4+2 i dag med nr 2 og er kjempe kvalm 24/7 og har ømme pupper. Men første så merket jeg ikke at jeg var gravid før jeg var 11+4 :-O)

Har ikke testet meg ennå, men mens er uteblitt og har regnet ut at jeg er 5u + 4d nå.
Symptomer;
- murringer i nedre del av mage, nesten som menssmerter
- kvalme
- hormonsvingninger delux (verre enn normalt)
- svimmelhet
- småsulten hele tiden

Vi har forsøkt å få lenge nå, og da mensen endelig uteble ble jeg veldig bekymret da murringer/stikkinger i magen kom. Er ennå litt i ventemodus med å teste meg. Men ble litt mer letta da jeg leste at dette faktisk er symptomer ved første graviditet og ikke "misting", som jeg har fryktet. Så vi lever ennå i håpet om at det finnes en liten spire her nå..Lykke til alle kommende mødre! :-)

Her er jeg 7+2 og formen min har vært helt topp siden 18 mai :-) Ikke noe kvalme, full energi, matlyst har kommet tilbake, ellers bare ømme pupper og ofte sulten :-)
Idag har jeg koset meg ute i hagearbeid og koset meg masse i sola :-)

Ønsker alle en fiin dag :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Har ikke testet meg ennå, men mens er uteblitt og har regnet ut at jeg er 5u + 4d nå.
Symptomer;
- murringer i nedre del av mage, nesten som menssmerter
- kvalme
- hormonsvingninger delux (verre enn normalt)
- svimmelhet
- småsulten hele tiden

Vi har forsøkt å få lenge nå, og da mensen endelig uteble ble jeg veldig bekymret da murringer/stikkinger i magen kom. Er ennå litt i ventemodus med å teste meg. Men ble litt mer letta da jeg leste at dette faktisk er symptomer ved første graviditet og ikke "misting", som jeg har fryktet. Så vi lever ennå i håpet om at det finnes en liten spire her nå..Lykke til alle kommende mødre! :-)

Å himmel, testtesttest da vel! Hehe, jeg bobler over av spenning for deg:):):) Jeg testa typisk i dagevis fordi det var så gøy. Du høres ganske gravid ut.

Du må oppdatere i egen tråd når du har testet:D

Masse lykke til!

Her i gården er jeg trøtt!! kunne ha sovet døgnet rundt :p
Er sulten, men ikke så sulten, er ikke mye mat som skal til før jeg ikke orker mer :p
Popcorn er dilla denne gangen også :)
Tisser litt ekstra, og humøret er svingende.
Men ellers er alt på topp :D

6+3 idag med følgende symptomer:
Kvalm, ikke noe oppkast, men et og annet gulp...NAM!
Tisser 5 ganger i timen...føles hvertfall sånn ut!
Trøtt!
Sulten!
Vonde pupper
Oppblåst

Back
Topp