Symptomer....hva føler dere?

kmb

Forelsket i forumet
Hei jenter.

Jeg er 6+3 i dag.

Puppene er ømme, men merker egentlig ikke noe mer enn det.

Jeg merket mer stikkinger i siden tidligere og var mer kvalm tidligere, og nå er jeg så redd for at jeg mister...... Jeg har mistet 3 ganger før dette, så jeg vet virkelig ikke om jeg orker å gå gjennom dette igen..

Hva føler dere? Har dere noen symptomer? Jeg forstår at alle er ulike, men tror jeg bare trenger å høre hvordan dere andre har det og kanskje litt betryggende ord:)

hver eneste graviditet kan vere forskjellig fra gang til gang fra kvinne til kvinne noen spyr i ni mnd andre er ikke kvalme i det hele tatt så er så utrolig forskjellig dette går bra skal du se ^^

jeg er ikke ekstremt kvalm men småkvalm om jeg er mett eller sulten mere kvalm om jeg er mett enn sulten og kvalm når jeg er trøtt klarer ikke kaste opp uansett hvor kvalm jeg er men noen ganger brakker jeg meg av lukter, oppblåst til tusen puppene kan jeg ikke presse oppover da gjør de vondt så null bh på meg hvretfall hjemme og likk små stikkinger i magen

Hei!
Idag er jeg 6+6 og foreløpig e jeg ikke kvalm idag. Men har vært kvalm sulten hele tiden. Men ellers ikke så mye sypnomer her. Litt ømme pupper av og te ( føles som d svir om natta), trøtt, tisser mer enn normalt, sulten nesten hele tiden. Og smaksansene er annerledes enn før.

Jeg tok tester i uke 4 og uke 5 etter mens for å få det beviset på at jeg virkelig er gravid. Jeg ble bare litt sånn at så lite sypnomer så ble jeg bare litt stussa på om jeg virkelig var gravid. Men nå som begge testene slo positivt så har jeg ikke giddet å teste mer. Er jeg gravid så er jeg gravid og får heller vente til jeg skal til legen i uke 8 så får jeg mer konkret bekreftelse på papiret og overfor meg selv.

Men selvsagt blir man usikker av og til siden sypnomer er forskjellige for hver dag. Men så lenge jeg ikke har blødinger så skal jeg ikke stresse over det. Prøver heller å ta dagene som det kommer og ta en dag om gangen.

Så foreløpig så lever jeg normalt sånn sett og prøver å la være å tenke på at jeg er gravid. Selvsagt nyter jeg gravidteten, men når jeg nærmer meg 12 uke så kan jeg "slappe" mere av.

Foreløpig så unngår jeg fødselshistorier og sånne skrekk plager osv.. Vet at det varierer fra person til person med opplevelsene. Men siden dette her er er min første gravidtet så har jeg bare rett og slett lyst å nyte det :-)

Jeg er spent på hvordan uke 7 blir for meg :-) men det går fortere nå og skal bli godt å få det offentliggjort i 12 uke. Selv om jeg av og til ønsker å si det.. Det er det som er vanskelig om dagene med å holde gravidteten hemmelig.

Ønsker alle her en fin pinse helg og kos dere masse :-)
Er veldig glad for å være i denne januar 2014 gruppa :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er 6+1 i dag:) ikke mange symptomer her heller enda. Bortsett fra tunge og ømme pupper;)
Trenger ikke å bli kvalm før etter at jeg har vært i London neste uke:P spydde fra uke 7 til uke 17 sist svangerskap!

Litt ømmw bryst
Veldig oppblåst
Øm nedi magen

6+5

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er kun 4+3 men er veeeldig sliten og øm i magen. Litt kvalme på kvelden ;-)

På mobilen. Digger appen ♥

Er 7+1 i dag.
Uke 4 og 5 var jeg sykt sulten hele tiden, tisset mer enn normalt og hadde ømme pupper som stakk litt.
Uke 6 kom kvalmen snikende, og bortsett fra i går når jeg stortsett sov hele dagen, har jeg vært kjempekvalm og kastet opp hver dag siden tirsdag/onsdag. Klarer ikke holde på maten engang. Dere som ikke er kvalm skal være kjempeglad for det. Verste kvalmen/oppkasten jeg noen gang har hatt!

6+3.

Veldig kvalm om morgenen og gjennom dagen, går stort sett over mot kvelden. Har heldigvis ikke kastet opp enda.
Ømme pupper.
Hormontroll som griner for den minste ting, og har ufattelig mye kortere "lunte" enn tidligere, men så blir jeg lei meg for at jeg er sur/sint og så går det over etter en liten stund :P Gråt som en foss når jeg så nyeste Grey's episoden før i dag :crybaby2 Flaut!!
Det stikker og strekker i nedre del av magen innimellom, mer på kveldstid. Synes det egentlig er litt koselig å kjenne på.
Trøtt, må ha en lur eller to eller tre iløpet av en dag ;) Håper det gir seg snart! Min mor sov seg gjennom store deler av svangerskapene med meg og mine to søsken.

Oi har hatt mye symptomer .ømme bryster, kvalme hele dagen og kvelden, humørsvingninger , osv men har hatt litt brunlig utflod i et par dager men i dag tidlig hadde jeg veldig mage kramper og det kom rødt klumpete slim ut å bittelitt utynna blod .... hjelpe meg ...dette er skummelt er 6+5 å redd for enda en SA ... er fortsatt kvalmen og øm i brystene .

Er 6+2 og kastet opp i dag. Har vært sykt kvalm siden hjerte begynte å slå sånn ca. Er ekstremt trøtt, må tisse hele tiden, ømme bryster og oppblåst. Ser jo ut som jeg er gravid. Hi hi

Ømme bryster og ubehag som ligner mensensmerter i magen. Og så må jeg på do oftere enn vanlig, utenom dette har jeg ingen plager.
Har så langt ikke merket noe til kvalme og håper det fortsetter slik :)

Jeg tisser hvert 10. minutt ellers merker jeg ingenting til graviditeten :)

Jo.. og så er jeg trøttere enn vanlig!

KvalmKvalmKvalm.
Til tider utslått, men her må nok pollen ta en del av skylda også.

Med førstemann merket jeg knapt noe annet enn spark før fødsel, så dette er en helt annen verden :P

Kaster opp :/ hormonell kjerring. Tisser mer og generelt er formen pyton!!! Men om ni mnder er det glemt og som jeg gleder meg!!!!! :)

er 5+6 :)Litt kvalme, men ikke sånn at jeg kaster opp, ømme bryster, kort (ingen) lunte, murringer (som menssmerter, værst på kvelden), tisser ofte også har jeg helt mistet lysten på kaffe, blir kvalm av tanken og lukten.

Jeg er 6+5 men føler at jeg ikke har noen særlige tegn på graviditet. Ikke er jeg kvalm, litt oppblåst, ingen stikninger i magen.. lite hormonell også.
Men hadde en runde med grining i kveld da, så litt hormoner er det visst likevel :P Er så glad jeg skal inn på tidlig UL på fredag, så jeg kan se med egne øyne at det faktisk er en spire der.
Blir jo å tenke i hjel og føle etter symptomene..

Jeg er 6+2, har bare litt ømme bryster og litt såre brystvorter. Ellers så er formen fiiin, gjesper en del, så er nok trøttere enn vanlig. Men må ta en test i ny og ne for i det hele tatt å skjønne at jeg er gravid. Dette er mitt første svangerskap, da, så kan hende jeg slipper litt billig unna første gangen ;kr

Er i uke 7 pluss 6. Har vert en del kvalm, kommer sånn plutselig! Rundt kl 5, da må eg ha noe mat. Noe som heter ettermiddag/kvelds kvalme? Tommel opp for ingen mårning kvalm her til no. Lett bilsyk (må kjøre selv). Første ukene måtte eg tisse hvert 3 minutt.

5 +1 og har ømme bryst, kort lunte og fryktelig trøtt.. Håper jeg slipper kvalmen..

Back
Topp