symptomer gutt/jente

FrøkenGravida

Blir kjent med forumet
Hvilke symptomer hadde dere på gutt og hvilke symptomer hadde dere på jente? Jeg har 2 jenter fra før og har aldri vært kvalm de to. Denne gangen er jeg kvalm hele tiden, men spyr ikke..og til tider fryser jeg veldig og plutselig er jeg glovarm.. det har jeg aldri opplevd før heller med jentene.

Forrige svangerskap frøs jeg i 9 mnd, tett i nesa, hadde ømme pupper, og i 1. trimester hadde jeg mye huevondt, litt halsbrann og var veldig trøtt.

Nå er det det samme, men jeg er mye mer plaga av halsbrann. Fikk jente sist, og er 99,9% sikker på jente nå å :p fikk den følelsen før jeg testa positivt, akkurat som sist :)

Hvilke symptomer hadde dere på gutt og hvilke symptomer hadde dere på jente? Jeg har 2 jenter fra før og har aldri vært kvalm de to. Denne gangen er jeg kvalm hele tiden, men spyr ikke..og til tider fryser jeg veldig og plutselig er jeg glovarm.. det har jeg aldri opplevd før heller med jentene.
Det er som jeg skulle skrevet det selv. Jeg hadde det helt likt når jeg ventet jente, var ikke kvalm.. Men var veldig sulten.

Når er jeg kvalm og utrolig slapp hele tida, men kaster ikke opp

Ja jeg er trøtt samme som de 2 første og like sulten som med de 2 første.. men jeg har enda ikke fått hodepine enda.. det fikk jeg tidlig med de 2 første og spesielt med hun eldste.

Og ikkw har jeg lyst på noe.. ingen cravings. Men med de 2 første var det tidlig mye søtt.. nå er det liksom ingenting jeg har lyst på. Merkelig.

Hadde hyperemesis med begge guttene, å var så og si liggende hele svangerskapene. Kastet opp ca fra eggløsning t.o.m fødsel:/ Gradert sykmeldt fra første stund.
Denne gangen fins jeg ikke kvalm, bare veldig sulten hele dagen, og utrolig trøtt...
Hadde vært gøy med ei jente! :)

Jøss så utrolig forskjellig det kan være fra person til person og med symptomer på jente eller gutt :) lykke til :)

Har mye av de samma symptomene som sist og da fikk jeg jente. Har et lite håp om en gutt, men blir nok en liten jente denne gangen og. Spent på hva oul viser :D Ønsket er lille gullet uansett <3

Gutt: kvalme og oppkast, halsbrann, bekkenløsning og utrolig sliten.
Spent hva det blir denne gangen. Ikke blitt kvalm enda men tidlig enda.:-)

Jeg hadde akkurat de samme symptomene både med jenta og gutten. :) Denne gangen er det litt annerledes, men jeg regner med at det er en av delene nå også.:p;)

Har en gutt og ei jente fra før. Svangerskapene var nest inntill identiske med tanke på sf-mål, helse og vekt. Det eneste som var forskjellen var at jeg kastet opp i to dager i ca uke 6 når jeg ventet Lillesøster, mens jeg bare var kvalm uten å kaste opp med Storebror.

Back
Topp