Symptomer forsvant?

Brannmann_Sam

Betatt av forumet
Jeg er 6+3 og vet at folat gjør meg mer kvalm så jeg tar det på kveldstid men nå føler jeg at alle symptomene har forsvunnet! Føler meg ikke spesielt trøtt, ikke kvalm og puppen er mindre øm... bør jeg bekymre meg?

Samme har skjedd her! Siste dagene er deg meste av symptomer forsvunnet.. Jeg er sjeldent bekymret, men nå er jeg det :-P Jeg er ca 8-9 uker på vei :-)

Synes symptomene kommer og går nesten hele tiden.... :-) helt normalt tenker jeg.

Kommer og går her også. Noen dager er jeg super kvalm hele dagen. Noen ganger bare på morningene og litt på kvelden

Her mistet jeg også alle svangerskapstegn i dag! Ble stresset, googlet det og fant ut at det er helt vanlig. Slo meg til ro med det og kjenner de kommer luskende tilbake nå. Er forresten 8+4.

Så fine svar, da bare prøver jeg å vent rolig helt til jeg føler bevegelse så blir man mer avslappet

Nei, bekymringer er bare tull å bruke krefter på. Skal se de kommer sterkere tilbake i morgen. Eller senere i dag. Eller i overimorgen :)
Litt rart å si at det er tull å bruke krefter på bekymringer eller? Det er helt naturlig å være bekymret.

Litt rart å si at det er tull å bruke krefter på bekymringer eller? Det er helt naturlig å være bekymret.
Det er såklart helt naturlig, og dessuten nesten helt umulig å la være. Men det er jo tullete for det om. Det fører jo ingenting godt med seg. Det er en masse vonde tanker som lager frykt og en masse andre vonde følelser - også blir det kanskje ingenting av. Heldigvis. Man kan jo heller drøye de vonde følelsene til man eventuelt vet at noe har gått galt. Jeg er helt med på at det nesten er helt umulig altså, men når man klarer å legge bekymringene litt til side så får man det mye bedre.

Back
Topp