Symptomer for oss med positiv test

• Trådstarter Trådstarter JuniSpireGammel
  • Opprettet Opprettet
J

JuniSpireGammel

Guest
Hei på dere :) Tenkte det kunne være moro å dokumentere symptomene i svangerskapet for oss som har vært så heldige å testet positivt :)

Hvis vi skriver hvilken uke vi er i.. og hva som kjennes annerledes ut... moro å sammenlikne litt :)

Hva tror dere ? noen som er med ?

Dette høres jo kjempe bra ut. Det er godt å kunne lese om andre sine symptomer for en blir jo urolig og lurer på hva som er normalt eller ikke.

Jeg er 4 + 5 på vei og dette er mine symptomer

- Ekstrem trøtt. Jeg har sovet 14 timer i natt, men er like trøtt.
- Vonde pupper. Hele puppen er vondt, men vorta tar kaka.
- Noen ganger vondt i korsryggen (Spesielt om jeg er trøtt).
- Det river og drar nede i magen, noen ganger har jeg mensmurringer.
- Har mer urolige ben.
- Mer sentimental.
-Tisser mye mer enn før. Er til og med opp om natten for å tisse. Det er forferdelig slitsomt.

Det er det jeg har nå, men jeg regner med at kvalmen kommer snart for fullt. Den kom vel ikke før i uke 6-8 med dattera mi. Kan ikke si jeg gleder meg til den i det hele tatt.

Jeg tror jeg er ca 4+3

Føler meg ekstra trøtt..
Har litt rar følelse i puppene... litt ømme.. og så ikke så ømme
Jeg tisser og tisser og tisser
Har MASSE murringer.. både foran og i korsryggen... egentlig litt slitsomt..Føles som mensen skal komme når som helt.. eller egentlig som om den er her allerede..
Jeg er sippete til vanlig.. men nå er det ILLE...
Føler også at jeg er litt sånn uggen til tider.. om ikke kvalm så stadie før.. og syntes at det er mat som ikke frister...

Dette er mine ymptomer: Trøøøøøøtt Tisser konstant Ømme pupper Tørr på henda (hadde jeg sist og) Murringer i magen vondt i hodet Det ble noen det :-P

Jeg er bare 3+5, men har følgende symptomer som er likt jeg har hatt før:

- Trøtt
- Evig sulten
- Tett i nesa
- Murring i korsryggen
- Blir lettere irritert enn vanlig

Mine symptomer : Murringer og stikkende smerter nede/fremme på magen. Kvalmebølger som kommer og går. Ømme pupper, stikking i vortene. Svimmel innimellom på kveldene. Irritabel og trist (tror det har mere med røykeslutt å gjøre). Bekkensmerter.

Jeg er ca 4+3, og her er mine symptomer:

- Stikkinger, murringer i magen....som om mensen er like rundt hjørnet
- Svimmel
- Tisser oftere
- Små uggen på kveldene

Back
Topp