Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også mindre tøyesmerter enn sist, satser på at det er normaltMye som er likt, selv om det er tidlig i denne graviditeten enda. Er utrolig kvalm (spyr heldigvis ikke) og må spise jevnlig for å holde det i sjakk. Er også utrolig trøtt og sliten.
Det som er ulikt, er at jeg hadde utrolig mye utflod (TMI? ) forrige gang. Trodde hele tiden at jeg hadde begynt å blø, for det kjentes sånn ut. Det har jeg ikke merket noe til nå. Har heller ikke spesielt med murring eller ligamentsmerter, det var utrolig vondt og plagsomt forrige gang!
Mange færre denne gangen. Forrige gang var jeg sterkt kvalm og svimmel, men denne gangen verker det i ryggen og jeg har hodepine. Får noen små bølger av kvalme, men ikke i nærheten av hvordan det var forrige gang. Jeg blir litt skeptisk til om dette egentlig går bra når det er så stor forskjell på formen denne gangen sammenlignet med forrige, men jeg har ikke blødd eller noe sånt. Så jeg prøver å ikke bekymre meg.