Symptomer før positiv test

Veientilbabylykke

Glad i forumet
Oktoberfest 2024 ❤️
Jeg er så humørsyk for tiden. Blir sint og lei meg av ingenting! Halsbrann, og stikking i puppen, og begge disse var tidlig tegn forrige gang. Har også mensmurringer som kommer og går, og det føles nesten som litt press nedentil om dere forstår? Det har stikki i egglederne når jeg nøys for noen dager siden, akkurat som det gjorde sist gang før jeg testet positivt og det stakk skikkelig i magen her om dagen. Jeg er konstant "våt" i trusa.

Jeg har vært gravid tidligere. Mistet nå i juni, og jeg har hørt at om man har vært gravid før så bare "vet" man det om man er gravid igjen? Jeg har en rar følelse i kroppen. Egentlig en ganske god, men rar følelse. Jeg er kun 6 dpo. Fikk positiv test 11 dpo sist gang.

Jeg ble inseminert, og ble det senere enn hva jeg bruker bli. Jeg hadde maksimal fertilitet mandag kveld, og ble først inseminert onsdag morgen, så eggløsningen var nok allerede i gang. Kan sædcellen ha funnet og befruktet egget tidligere siden eggløsningen allerede var i gang og da også tidligere feste seg? Noen som vet det?

Hvilke symptomer hadde du før du fikk positiv test?
 
Jeg hadde symptomer på svangerskapet allerede 2dpo. Trøtt, veldig svimmel, ømme nipler, mensmurringer og liiiiitt kvalm var symptomene mine. Er 24+0 i dag. Er fortsatt mye svimmel, har hyperemesis så er kvalm konstant. Ømme pupper kommer og går..
 
Jeg er førstegangsgravid og merket det på kroppen før jeg fikk positiv test. Testet til og med negativt på tidlig test (2 eller 3 dager før forventet mens). Jeg hadde veldig ømme brysyvorter, var småkvalm og uggen, trøtt og slapp. Hadde en merkelig følelse i kroppen, og visste nesten at jeg var gravid, til tross for den negative testen. Testet positivt dagen etter forventet mens. Er idag 7+4.
 
Første va at jeg fikk kjempe ømme bryster. Tissatrengt hele tiden. Humørsyk. Økt matlyst. Bedre luktesans. Trøtt hele tiden og sliten.
 
Kvalme og ømme nippler var mine tegn. Fortsatt veldig tidlig for min del, og kvalmen tar seg opp fra dag til dag.
 
Fysen på spekemat ble jeg før positiv test alle gangene (også dem som endte i sa) :hilarious: og kjente ubehag i bekkenet før positiv test.
 
Symptomene på graviditet er jo ganske like med tiden før TR. Og før egget har festet seg vet jo ikke kroppen en gang at den er gravid...

Før positiv test merket jeg ikke så mye, bortsett fra at jeg var veldig trøtt:) Var på fjelltur med mamma, og følte jeg var helt utslitt av ingenting. 4 dager senere fikk jeg 2-3 på digital.
 
Første gang skjønte jeg det da puppene var utrolig ømme. Mye mer enn ved tante rød. Testet 3+4.

Andre gang spydde jeg og var ekstrem kvalm før positiv test 3+3.
 
Kjente stikk i magen 3 dpo og tenkte at det der kunne kanskje være egget som gravde seg fast. En-to dager etter fikk jeg festeblødning. Hadde allerede da skikkelige smerter i lysken og mistenkte graviditet. Så jeg ble sinnsykt trøtt og sliten noen dager, før jeg ble kvalm. Testet positivt fire dager før ikm. :)
 
Back
Topp