Desemberbaby2014
Flørter med forumet
Føler også litt antydninger til kvalme, men det er helst når jeg har gått for lenge uten mat. Dvs begynner å kjenne på sult... Og dæven hvor sulten jeg er sånn 0430 om natta. Våkner av at det romler i magen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff ja, forrige svangerskap lå jeg i fosterstilling mellom uke 6 og 21. Klarte knapt nok å røre meg pga kvalmen. Håper virkelig jeg slipper lettere unna denne gangen.Jeg blir også ekstremt fort sultenNoen som var veldig dårlige sist? Bare nyter dagene og gruer meg til kvalmen kommer. Grøss.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi fikk positiv test dagen før lillejenta fylte 1 årSist var jeg fryktelig dårlig. Var nesten innlagt flere ganger på sykehuset pga ekstrem kvalme/ oppkast i nærmere 5 måneder :-/ i tillegg hadde jeg kynnere som føltes nesten like ille ut som riene jeg hadde under fødselen (tuller ikke). Ryggen kranglet mye med meg også.. Men likevel sitter jeg her gravid i dag. Ganske nøyaktig et år etter sist fødsel
Må si jeg gruer meg veldig til de neste månedene om de skal bli like ille som sist.
Men til nå (er jo veldig veldig tidlig enda), har jeg bare kjent stikkinger på siden av magen, også har ryggen kranglet en del med meg (det har den gjort begge ganger jeg har vært gravid).håper det fortsetter sånn :-D
Kvalm hele døgnet fra uke 6-17, gikk ned 10kg daJeg blir også ekstremt fort sultenNoen som var veldig dårlige sist? Bare nyter dagene og gruer meg til kvalmen kommer. Grøss.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi fikk positiv test dagen før lillejenta fylte 1 årSå vi ligger ganske likt vi da!?
Mye murringer og strekking, syntes også det kan være veldig ubehagelig, på nippet til å gjøre vondt her også! Husker ikke det var slik sist! Tenkte at det kunne være fordi livmora mi vokser for andre gang på kort tid!Ømme brystvorter, litt småkvalm hvis jeg ikke spiser jevnlig (ikke gale så skal ikke klage), utrolig me murringer (nesten ølitt vondt) nederst i magen. Håper det er normaltEr 5+1 i dag
![]()
Egentlig lite symptomer. Bare ikke noe mensen..nå litt ømme pupper ellers som før. håper det fortsetter slikHadde dere noen symptomer som gjHåper e at dere mistenkte noe? Selv hadde jeg ingen mensmurringer og ikke ømme pupper, dette har jeg alltid før mensen. Nå de siste dagene har jeg ogsegeå vært veldig trøtt på kvelden selvom jeg har ferie og sovet godt og lenge nokjeg mistenker forresten at det er ferien som gjorde susen, vi har gjort mye moro med barna og jeg har hatt tankene andre steder enn på prøving
![]()