Symptomer da jenter?

Føler også litt antydninger til kvalme, men det er helst når jeg har gått for lenge uten mat. Dvs begynner å kjenne på sult... Og dæven hvor sulten jeg er sånn 0430 om natta. Våkner av at det romler i magen..

Er blitt veldig trøtt de siste dagene, og det svimler litt for meg på jobb! Ellers lite symptomer, litt murring inni blant, og vonde pupper. Merker at brystvortene har endret seg:P

Jeg blir også ekstremt fort sulten :) Noen som var veldig dårlige sist? Bare nyter dagene og gruer meg til kvalmen kommer. Grøss.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg blir også ekstremt fort sulten :) Noen som var veldig dårlige sist? Bare nyter dagene og gruer meg til kvalmen kommer. Grøss.

Huff ja, forrige svangerskap lå jeg i fosterstilling mellom uke 6 og 21. Klarte knapt nok å røre meg pga kvalmen. Håper virkelig jeg slipper lettere unna denne gangen.

Sist var jeg fryktelig dårlig. Var nesten innlagt flere ganger på sykehuset pga ekstrem kvalme/ oppkast i nærmere 5 måneder :-/ i tillegg hadde jeg kynnere som føltes nesten like ille ut som riene jeg hadde under fødselen (tuller ikke). Ryggen kranglet mye med meg også.. Men likevel sitter jeg her gravid i dag. Ganske nøyaktig et år etter sist fødsel :-p

Må si jeg gruer meg veldig til de neste månedene om de skal bli like ille som sist.

Men til nå (er jo veldig veldig tidlig enda), har jeg bare kjent stikkinger på siden av magen, også har ryggen kranglet en del med meg (det har den gjort begge ganger jeg har vært gravid). :-) håper det fortsetter sånn :-D

Sist var jeg fryktelig dårlig. Var nesten innlagt flere ganger på sykehuset pga ekstrem kvalme/ oppkast i nærmere 5 måneder :-/ i tillegg hadde jeg kynnere som føltes nesten like ille ut som riene jeg hadde under fødselen (tuller ikke). Ryggen kranglet mye med meg også.. Men likevel sitter jeg her gravid i dag. Ganske nøyaktig et år etter sist fødsel :-p

Må si jeg gruer meg veldig til de neste månedene om de skal bli like ille som sist.

Men til nå (er jo veldig veldig tidlig enda), har jeg bare kjent stikkinger på siden av magen, også har ryggen kranglet en del med meg (det har den gjort begge ganger jeg har vært gravid). :-) håper det fortsetter sånn :-D
Vi fikk positiv test dagen før lillejenta fylte 1 år :) Så vi ligger ganske likt vi da!?

Kvalm hele døgnet fra uke 6-17, gikk ned 10kg da :( Håper jeg slipper å bli så dårlig denne gangen! :)

jeg merker utover dagen at buksene blir for stramme :p litt oppblåst men merker også at livmora allerede har forandra seg og det strammer ganske mye :P Litt sånn øm følelse. er litt sliten men det kan skyldes i at vi har besøk av en familie på 4 og vår datter hadde ingen planer om å hvile på dagtid. og det er slitsomt. men ja litt tretthet og MEGA sulten. men det var jeg når jeg gikk gravid med dattera vår også :P

Går bare å venter på at bekkenet skal takke for seg. sist svangerskap begynte bekkenet å tulle i uke 5!!! 100% sykemeldt fra uke 13. da hadde jeg allerede vært litt deltids sykemeldt i ny og ne og hatt litt ferie :P

Vi fikk positiv test dagen før lillejenta fylte 1 år :) Så vi ligger ganske likt vi da!?

Ja, det er vi da :) Artig! Har en gutt som ble 1 år 26 juli :) Så din jente er litt større =)

Det som gav mistanke var ømme bryster, har aldri hatt det før. Det var og er som å ta på blåveiser, hehe. Noe økt sultfølsele, ufattelig tørst (går ned noen liter vann til dagen, gitt) og kjenner nå at frokosten må inntas i et senere tempo for å bli værende :) . Er bare 4+2...

Sulten, våkner av og til om natten pga sult.. Ømme bryst og murring i magen.. Spent på om kvalmen kommer denne gangen.. 5+0 i dag..

Ømme brystvorter, litt småkvalm hvis jeg ikke spiser jevnlig (ikke gale så skal ikke klage), utrolig me murringer (nesten ølitt vondt) nederst i magen. Håper det er normalt :) Er 5+1 i dag :)

Ømme brystvorter, litt småkvalm hvis jeg ikke spiser jevnlig (ikke gale så skal ikke klage), utrolig me murringer (nesten ølitt vondt) nederst i magen. Håper det er normalt :) Er 5+1 i dag :)
Mye murringer og strekking, syntes også det kan være veldig ubehagelig, på nippet til å gjøre vondt her også! Husker ikke det var slik sist! Tenkte at det kunne være fordi livmora mi vokser for andre gang på kort tid!

Hatt mye stikninger idag, og føler livmoren er veldig hard! Er i alle fall noe som har endret seg inni der:P

Vonde nippelser auautsj og litt stikking og strekking i livmoren, trøtt og tørst. Men er jo ikke så langt på vei så kvalmen kommer vell etter hvert som sist :) Nyter tiden nå :) Har jo en posetiv symptom også, rett og slett en ro i kroppen og gofølelse *smile* ;)

Hadde dere noen symptomer som gjHåper e at dere mistenkte noe? Selv hadde jeg ingen mensmurringer og ikke ømme pupper, dette har jeg alltid før mensen. Nå de siste dagene har jeg ogsegeå vært veldig trøtt på kvelden selvom jeg har ferie og sovet godt og lenge nok:) jeg mistenker forresten at det er ferien som gjorde susen, vi har gjort mye moro med barna og jeg har hatt tankene andre steder enn på prøving :)
Egentlig lite symptomer. Bare ikke noe mensen..nå litt ømme pupper ellers som før. håper det fortsetter slik:). Kastet opp og var mye dårlig i starten når jeg var geavid m sønnen min..

Egentlig så hadde jeg ingen symptomer jeg, mensen dukka ikke opp så tok en test :) jammen var den positiv, jippi :D nå er puppene ømme, men ingen flere symptomer :) Håper det varer ;)

Ingen symptomer her. Vurderte om jeg skulle dra på fest forrige fredag, og noe sa meg at jeg måtte ta en test den morgenen for å være sikker... Var i sjokk tre dager etter positiv test :p haha

Kvalme, svimmel, mensmurringer, ømme pupper (kjennes ut som brystspreng til tider??) også sååååå trøtt da. sovner på soffan etter at frøkna har lagt seg i 7-8 tiden og sover faktisk til dagen etter :O spent på hvordan det går når jeg begynner på jobb på mandag etter ferien ;)

Back
Topp