Symptomer da jenter?

Kaffemocca

Forelsket i forumet
*MIA*
Hadde dere noen symptomer som gjorde at dere mistenkte noe? Selv hadde jeg ingen mensmurringer og ikke ømme pupper, dette har jeg alltid før mensen. Nå de siste dagene har jeg også vært veldig trøtt på kvelden selvom jeg har ferie og sovet godt og lenge nok:-) jeg mistenker forresten at det er ferien som gjorde susen, vi har gjort mye moro med barna og jeg har hatt tankene andre steder enn på prøving :-)

Svak murring og stikking noen cm over skambenet på høyre side gjorde at jeg reagerte:) Følte også noen ganger at da stakk inni oppi hufsa for å si det sånn:P Stikkingen varte bare noen sekunder hver gang, murringen var mer konstant.
Mye fastere og ømmere bryst enn hva jeg pleier å få før mens.

Svak murring og stikking noen cm over skambenet på høyre side gjorde at jeg reagerte:) Følte også noen ganger at da stakk inni oppi hufsa for å si det sånn:P Stikkingen varte bare noen sekunder hver gang, murringen var mer konstant.
Mye fastere og ømmere bryst enn hva jeg pleier å få før mens.
Rart at symptomene kan være så motsatt:-) nå har jeg murringer og, men var ingen før ikm.

Før positiv test:
Jeg skjønte noe var annerledes da jeg hadde "eggløsningssmerter" for første gang 2 dager etter eggløsning! Har hatt litt "støl" følelse i livmora samt stikkinger på høyre side! "vondt i korsryggen og vært generelt annerledes nedentil. Annen type utflod, rar følelse når jeg tisser osv.. og litt "blodfylt" nesten!
Etter positiv test:
Men nå 4+3 har jeg lite symptomer syntes jeg! Har en anelse ømme bryster, mer sultfølelse enn vanlig, antydninger til halsbrann, bekkensmerter(ALLEREDE:() Er tissetrengt på natten, selvom jeg ikke våkner av det! Merker det når vesla har våknet på natten!

Dette så jo kanskje litt mye ut, men nå har jeg symptom jaktet altså, bortsett fra med bekkenet!

Før positiv test:
Jeg skjønte noe var annerledes da jeg hadde "eggløsningssmerter" for første gang 2 dager etter eggløsning! Har hatt litt "støl" følelse i livmora samt stikkinger på høyre side! "vondt i korsryggen og vært generelt annerledes nedentil. Annen type utflod, rar følelse når jeg tisser osv.. og litt "blodfylt" nesten!
Etter positiv test:
Men nå 4+3 har jeg lite symptomer syntes jeg! Har en anelse ømme bryster, mer sultfølelse enn vanlig, antydninger til halsbrann, bekkensmerter(ALLEREDE:() Er tissetrengt på natten, selvom jeg ikke våkner av det! Merker det når vesla har våknet på natten!

Dette så jo kanskje litt mye ut, men nå har jeg symptom jaktet altså, bortsett fra med bekkenet!
Hehe jeg og er på symptomatisk:-p kjedelig at bekkenet tullet allerede! Har du hatt problemer med det i tidligere svangerskap?

Hehe jeg og er på symptomatisk:-p kjedelig at bekkenet tullet allerede! Har du hatt problemer med det i tidligere svangerskap?
Hadde endel vondt sist ja, men nesten mer ca 6 mnd etter fødsel!!!!

Her var det ømme pupper som avslørte graviditeten. Jeg har aldri ømme pupper til vanlig :) Har kjent en del stikkinger og murringer, men det er ikke så uvanlig til vanlig heller. Men jeg har vært utrolig trøtt de siste dagene, sånn tungtrøtt. Tenkte det var på grunn av ei heftig arbeidsuke, men kanskje ikke? ;)

Her var det ømme pupper som avslørte graviditeten. Jeg har aldri ømme pupper til vanlig :) Har kjent en del stikkinger og murringer, men det er ikke så uvanlig til vanlig heller. Men jeg har vært utrolig trøtt de siste dagene, sånn tungtrøtt. Tenkte det var på grunn av ei heftig arbeidsuke, men kanskje ikke? ;)
Uff ja, glemte å nevne det selv. Trøtt ja! :)

Ja, trettheten her også!

Trøtt, stikkinger i lysken, tisser mye, ømme bryster, brekninger.. Men alt går, bortsett fra at jeg er rimelig lei av å ikke få sove nå, så hvis dere har noen råd så tar jeg gjerne i mot det så jeg kan få sovet en hel natt?? :(

Veldig forskjellig ser jeg :-) av en eller annen grunn er jeg mer utvilt om morran nå enn før jeg ble gravid, håper det er kroppen som øver på å stå opp tidlig igjen :-p

Mine symptomer:
1) Ømme, såre og vonde pupper. Er aldri slik til vanlig
2) Tissetrengfølelse hele tiden
3) Stikker/"lugger" i lysken/livmorområde
4) Økt matlyst
5) Høy temp i charten i FF
6) Oppblåst - ser ut som jeg er flere mnd på vei :p
7) Luftsmerter i natt, det er et h* på jord :(
8) Murrer i korsryggen, men det skjer periodevis også.
9) Hater å skrive det, men de siste dagene har jeg vært veldig humørsyk :(
10) Lett uggen på morgenen og formiddagen

Glemte å skrive at jeg er noe hormonell. Lunta er veldig kort og idag gråt jeg fordi mannen min ikke skjønte at jeg ville ta en dusj før vi fikk middagsgjester! Kommentaren hans var: Jeg merker at du er gravid ja! :violent001

Signerer pkt 6 oppe der... Ser ut som om jeg er 6 mnd på vei håper jammen meg oppblåstheten roer seg litt, har ikke lyst på spekulasjoner alt nå

Glemte å skrive at jeg er noe hormonell. Lunta er veldig kort og idag gråt jeg fordi mannen min ikke skjønte at jeg ville ta en dusj før vi fikk middagsgjester! Kommentaren hans var: Jeg merker at du er gravid ja! :violent001
Hormonell ja:-/ kjennes ut som pms dette humøret her:-p

Jeg er nesten motsatt akkurat nå:P Kan ha kort lunte ved visse ting til vanlig (kortvarig irritasjon), men nå er jeg på en slags "jeg-er-gravid-og-bryr-meg-ikke" sky, og alt samboeren min gjør som hadde brydd meg til vanlig er bare heeelt ok fordi jeg er så glad:D

Sist følte jeg neg skikkelig uggen på dette tidspunktet. Sånn veldig dagenderpå. Føler det annerledes denne gang: kjenner murringer nedforbi magen, litt vondt i halebeinet og bakpå ryggen. Blir litt fort sliten. Ellers veldig bra:) Hadde ekstremkvalme hele svangerskapet sist. Så er nervøs på hvordan det blir :confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Redd jeg kjenner antydning til kvalme jeg nå! Får litt følelsen hver gang jeg har spist! Er ikke mer enn 4+6 imorgen :(

Er det forresten noen av dere som kjenner livmora? Den er kjempe hard, har fått litt "bollemus" allerede :P

Back
Topp