Symptomer , borte !

HM89

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Igår kveld og idag så forsvant plutselig de ømme puppene mine og den ekstreme kvalmen. Putt borte !

Bør jeg være beskymret ?? :(

Er 9+1 idag.

Sikkert ikke noe å bekymre seg over. Symptomer kommer og går. Jeg har hatt ømme pupper av og på siden 2dpo, er 9+6 i dag og det er fortsatt sånn. Puppene har blitt mye større, men noen dager kjennes de helt vanlige ut, andre dager er niplene eller puppene ømme.

Kvalmen er riktignok her for fult, men om den plutselig forsvinner nå, blir jeg drit glad! Så prøv å heller gled deg over det og vent noen dager så skal du se at puppene sikkert blir ømme igjen :) <3

Merker at min kvalme har avtatt på morgen/dag, og heller tilstede på kveld. Men som sagt 1 dag uten noen symptomer. Livredd for at det skal være noe galt. Men med førstemann var jeg kun litt kvalm i 2 uker på kveld, så tenker at det ikke er noe å bekymre seg for. Fikk svar av ei her at kvalmen avtar ofte mer etter uke 9. Så da kan jo det stemme på deg:happy::Heartpink

Mine symptomer kommer og går. Noen dager har jeg ingenting andre dager har jeg alt :)

Godt å lese det da. Blir spennende å se om kvalmen og de ømme puppene kommer tilbake. Ikke vært noe tegn enda heller <3

Back
Topp