Noen som har mistet alle symptomer tidligere eller nå og det har gått bra? Har mine to forrige svangerskap (som gikk til termin) hatt symptomer HELE svangerskapet. Denne gang har kvalmen vært minimal, trøtthet ikke for gale og eneste symptomet som har vært konstant har vært ømme pupper. Men de er normale igjen, ikke ømme. Er skikkelig redd, aldri opplevd det før og vet at det kan være jeg bare er «heldig» men jeg har en dårlig følelse…
Hva kan jeg gjøre for å vite? HCG-test hos legen? Tenkte å ta en graviditetstest for å se om den er like sterk som vanlig. Er veldig, veldig nervøs
Hva kan jeg gjøre for å vite? HCG-test hos legen? Tenkte å ta en graviditetstest for å se om den er like sterk som vanlig. Er veldig, veldig nervøs
Samboer kjøper en test på vei hjem fra jobb, så jeg håper den er sterkt positiv og kan gi meg litt ro…
har du time til TUL planlagt eller? Jeg har bare hatt litt ømme pupper, og ekstrem trøtthet.. kvalmen kommer biiiiiittelitt ila dagen men hadde ikke tenkt over det hadde jeg ikke vært gravid
HCG eller ultralyd er vel det du kan velge mellom
min opplevelse når jeg hadde MA var at graviditetstest ikke ble svakere før etter jeg begynte å blø (da hadde jeg mye symptomer selv lenge etter MA var konstatert). Men jeg vet ikke om det er normalen at testen ikke har blitt svakere da. Håper det ordner seg snarest
Hadde det ikke vært for positiv test og uteblitt mens, hadde jeg aldri trodd det.

uansett, streken er sterkere enn kontrollstreken, så den avslører ingenting. Ringer legen i morgen for hcg
Tuuusen takk for at du delte dette