Symptomer borte - gått bra?

Junijuli

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Stjerneskuddene 2024
Noen som har mistet alle symptomer tidligere eller nå og det har gått bra? Har mine to forrige svangerskap (som gikk til termin) hatt symptomer HELE svangerskapet. Denne gang har kvalmen vært minimal, trøtthet ikke for gale og eneste symptomet som har vært konstant har vært ømme pupper. Men de er normale igjen, ikke ømme. Er skikkelig redd, aldri opplevd det før og vet at det kan være jeg bare er «heldig» men jeg har en dårlig følelse…
Hva kan jeg gjøre for å vite? HCG-test hos legen? Tenkte å ta en graviditetstest for å se om den er like sterk som vanlig. Er veldig, veldig nervøs
 
Noen som har mistet alle symptomer tidligere eller nå og det har gått bra? Har mine to forrige svangerskap (som gikk til termin) hatt symptomer HELE svangerskapet. Denne gang har kvalmen vært minimal, trøtthet ikke for gale og eneste symptomet som har vært konstant har vært ømme pupper. Men de er normale igjen, ikke ømme. Er skikkelig redd, aldri opplevd det før og vet at det kan være jeg bare er «heldig» men jeg har en dårlig følelse…
Hva kan jeg gjøre for å vite? HCG-test hos legen? Tenkte å ta en graviditetstest for å se om den er like sterk som vanlig. Er veldig, veldig nervøs
Så ekkelt å ha det sånn. Blør du? Symptomet kommet og går for de fleste, og svangerskap er ulike. Hos legen kan du måle hcg stigning. Ellers er det ikke så mye man kan gjøre annet enn å vente å se. Krysser fingre og tær for deg!
 
Så ekkelt å ha det sånn. Blør du? Symptomet kommet og går for de fleste, og svangerskap er ulike. Hos legen kan du måle hcg stigning. Ellers er det ikke så mye man kan gjøre annet enn å vente å se. Krysser fingre og tær for deg!
Blør ikke, eneste som er i veien er null symptomer. Vet jo at alle kan være ulike, men er vanskelig å ikke sammenligne med de to jeg har vært gjennom før :shy: Samboer kjøper en test på vei hjem fra jobb, så jeg håper den er sterkt positiv og kan gi meg litt ro…
 
Blør ikke, eneste som er i veien er null symptomer. Vet jo at alle kan være ulike, men er vanskelig å ikke sammenligne med de to jeg har vært gjennom før :shy: Samboer kjøper en test på vei hjem fra jobb, så jeg håper den er sterkt positiv og kan gi meg litt ro…
Har du vært lenge uten symptomer? Her varierer symptomene i styrke fra at jeg er sengeliggende kvalm til at jeg ikke kjenner noe som helst.

Godt med en test. Så kan du jo uansett ta kontakt med fastlegen din på mandag, det er ikke godt å bekymre seg sånn.
 
Har du vært lenge uten symptomer? Her varierer symptomene i styrke fra at jeg er sengeliggende kvalm til at jeg ikke kjenner noe som helst.

Godt med en test. Så kan du jo uansett ta kontakt med fastlegen din på mandag, det er ikke godt å bekymre seg sånn.
Nei, merket det vel først i forgårs… har ikke ligamentsmerter når jeg nyser lengre heller, som jeg har hatt i 4 uker frem til nå. Er i stor tvil om at dette går veien…
 
Huff det er så vondt å gå rundt å være så usikker:Heartred har du time til TUL planlagt eller? Jeg har bare hatt litt ømme pupper, og ekstrem trøtthet.. kvalmen kommer biiiiiittelitt ila dagen men hadde ikke tenkt over det hadde jeg ikke vært gravid :) jeg fekk skikkelig dårlig følelse sist uke når symptomene forsvant, så jeg og tok en test for å sjekke.. det var hvertfall betryggende nok for meg,så håper du også blir beroliget med det:Heartred krysser fingrene for deg, og at dette blir et svangerskap du rett og slett bare er heldig i
 
Jeg har hatt noen dager heeelt uten symptomer, kun opp å tisse på natta om jeg ikke husker feil.. 3 dager uten er lengste, og det var før TUL så vet at alt er fint nå :love2 HCG eller ultralyd er vel det du kan velge mellom:happy: min opplevelse når jeg hadde MA var at graviditetstest ikke ble svakere før etter jeg begynte å blø (da hadde jeg mye symptomer selv lenge etter MA var konstatert). Men jeg vet ikke om det er normalen at testen ikke har blitt svakere da. Håper det ordner seg snarest:Heartred
 
Noen som har mistet alle symptomer tidligere eller nå og det har gått bra? Har mine to forrige svangerskap (som gikk til termin) hatt symptomer HELE svangerskapet. Denne gang har kvalmen vært minimal, trøtthet ikke for gale og eneste symptomet som har vært konstant har vært ømme pupper. Men de er normale igjen, ikke ømme. Er skikkelig redd, aldri opplevd det før og vet at det kan være jeg bare er «heldig» men jeg har en dårlig følelse…
Hva kan jeg gjøre for å vite? HCG-test hos legen? Tenkte å ta en graviditetstest for å se om den er like sterk som vanlig. Er veldig, veldig nervøs
Kjenner meg veldig igjen! Symptomene kommer og går, men etter at testen viste 3+ så prøver jeg å la være å bekymre meg, sålenge det ikke er blødning tenker jeg at det aller oftest går bra!
 
Noen som har mistet alle symptomer tidligere eller nå og det har gått bra? Har mine to forrige svangerskap (som gikk til termin) hatt symptomer HELE svangerskapet. Denne gang har kvalmen vært minimal, trøtthet ikke for gale og eneste symptomet som har vært konstant har vært ømme pupper. Men de er normale igjen, ikke ømme. Er skikkelig redd, aldri opplevd det før og vet at det kan være jeg bare er «heldig» men jeg har en dårlig følelse…
Hva kan jeg gjøre for å vite? HCG-test hos legen? Tenkte å ta en graviditetstest for å se om den er like sterk som vanlig. Er veldig, veldig nervøs
Jeg kan ikke gi deg en betryggende historie, men jeg kan "trøste" deg med at vi er flere som ikke har særlig med symptomer :meh: Hadde det ikke vært for positiv test og uteblitt mens, hadde jeg aldri trodd det.

Da digital viste 3+ bestemte jeg meg for at jeg skal puste med magen og tenke at det går bra (til det motsatte ev. skulle bli bevist). Selv om det er (kjempe)vanskelig. Dagene frem til tul går saaakte.

Vil bare gi deg en styrkeklem, og håper at en ny test eventuelt vil gi deg litt ro :Heartred
 
Nei, merket det vel først i forgårs… har ikke ligamentsmerter når jeg nyser lengre heller, som jeg har hatt i 4 uker frem til nå. Er i stor tvil om at dette går veien…
Det er så tungt når man er i de tankene! Sender masse styrke. Og som flere kloke damer sier over her, se om du finner ro i at du ikke har noen bevis på at det ikke går veien heller. MA/SA er virkelig ikke så vanlig som det kan fremstå på forum som dette.
 
Tusen takk for svar alle :Heartred Har ikke tul før i uke 12, 18. august… tenker jeg ringer legen på mandag for å måle hcg. Mannen glemte test, så får kjøre til en søndagsåpen i morgen…

Takk for gode ord :Heartred man får veldig inntrykk av at ma er veldig veldig vanlig som du sa @bananamama, så det føles mer virkelig:confused: krysser fingrene
 
Har dessverre ikke så mye å komme med her, annet enn at jeg håper på det beste for deg, og absolutt holder en knapp på at det går bra :love2 Du hverken blør eller har vondt, og da er jo alt høyst sannsynlig i orden. MA er slettes IKKE vanlig selv om man kan få inntrykk av det her inne, heldigvis! Styrkeklemmer og babystøv til deg:Heartpink
 
Noen som har mistet alle symptomer tidligere eller nå og det har gått bra? Har mine to forrige svangerskap (som gikk til termin) hatt symptomer HELE svangerskapet. Denne gang har kvalmen vært minimal, trøtthet ikke for gale og eneste symptomet som har vært konstant har vært ømme pupper. Men de er normale igjen, ikke ømme. Er skikkelig redd, aldri opplevd det før og vet at det kan være jeg bare er «heldig» men jeg har en dårlig følelse…
Hva kan jeg gjøre for å vite? HCG-test hos legen? Tenkte å ta en graviditetstest for å se om den er like sterk som vanlig. Er veldig, veldig nervøs
Jeg hadde minimalt med symptomer frem til uke 6, så fikk jeg intens kvalme i en uke. Så hadde jeg brått 3 dager uten noen som helst symptomer og nå, er kvalmen opp og ned i løpet av dagen og jeg er kjempe trøtt. 8 uker imorgen. Jeg bestilte privat ultralyd til tirsdag den ene dagen jeg var uten symptomer fordi jeg var sikker på at det hadde gått galt med utviklingen. Den gangen jeg hadde MA hadde jeg fortsatt kvalme og ømme bryst frem til uke 9, og utvikling stoppet i uke 6. så kroppen kan lure på seg symptomer også. Vil tro det er andre veien også. Ta deg en tur Til legen og be om å måle hcg eventuelt bestill time Til TUL.
 
Jeg veksler mellom dager uten symptomer og dager med, jeg. Hadde minimalt med symptomer i første svangerskap og denne gangen også… Men er du bekymret så ta gjerne blodprøver for forsikre deg! :Heartred
Det gjorde jeg sist og det hjelper å se at HCG stiger som det skal. Tenker jeg bestiller time til uka selv, har enda ikke tatt blodprøver.
 
En liten obs hvis du tester i dag, når du er såpass langt uti så blir testene «mettet» av hcg, slik at du bør vanne ut urinen din. Jeg testet dette fra morroskyld idag. Den første er semi- konsentrert urin, den andre er ca 2 timersurin i tillegg utvannet ca 50/50. :) Ganske interessant
70628120-F50E-4997-A9D6-5812A79DD6A3.jpeg
 
Nå har jeg tatt en, så innlegget ditt for sent @Belinea :shifty: uansett, streken er sterkere enn kontrollstreken, så den avslører ingenting. Ringer legen i morgen for hcg
 
En liten obs hvis du tester i dag, når du er såpass langt uti så blir testene «mettet» av hcg, slik at du bør vanne ut urinen din. Jeg testet dette fra morroskyld idag. Den første er semi- konsentrert urin, den andre er ca 2 timersurin i tillegg utvannet ca 50/50. :) Ganske interessant
Vis vedlegget 384709
Åh!! Kjente jeg trengte å lese og se dette! Jeg er egentlig ferdig med å teste. Har nådd maks og fått 3+ men følte for å ta en i dag bare siden jeg har fler liggende. Var morgenurin og den var skikkelig konsentrert så jeg regnet med å få den fine testen. Men så ble den sånn som din øverste, så jeg har jo hatt litt panikk i hele dag pga det. Dette gir jo mening når jeg faktisk har fått så fine streker på litt utvannet og ikke skjønt helt hvordan :hilarious: Tuuusen takk for at du delte dette:Heartpink
 
I første svangerskapet så var jeg kanskje kvalm i ca 2 uker etter det så var alle symptomer borte, hun er 2 år nå :happy:
 
Åh!! Kjente jeg trengte å lese og se dette! Jeg er egentlig ferdig med å teste. Har nådd maks og fått 3+ men følte for å ta en i dag bare siden jeg har fler liggende. Var morgenurin og den var skikkelig konsentrert så jeg regnet med å få den fine testen. Men så ble den sånn som din øverste, så jeg har jo hatt litt panikk i hele dag pga det. Dette gir jo mening når jeg faktisk har fått så fine streker på litt utvannet og ikke skjønt helt hvordan :hilarious: Tuuusen takk for at du delte dette:Heartpink
åh kjenner meg sååå godt igjen. Var fordi jeg stresset jeg også at jeg begynte å lese litt om det :) da sto det at å faktisk blande urinen med vann ga sterkere streker enn konsentrert, så det var nettopp det jeg gjorde, og det stemmer jo på en prikk:p var nettop derfor jeg skrev det her, for å informere andre i samme situasjon:Heartred så sååå bra at det hjalp deg:Heartred
 
Back
Topp