Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er vel i min 5uke nå og merker.bare at jeg er litt trøtt. Sist følye heg at jeg ble skikkelig dårlig fra uke 6 og frem til uke 10.. hbordan har dere det???kan det gå bedre denne.gangen? Ser lyst ut
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ikke stort enda, sover dårlig, utrolig trøtt, svimmel, småkvalm og murringer. Håper det blir med det og at bekkenløsninga holder seg borte denne gangen.....
Jeg er 5+5 i dag, og jeg merker egentlig ikke så veldig mye til at jeg er gravid. Var sånn med førstemann også Men jeg er supertrøtt(!), har litt murringer og jeg nyser hele tiden(hvis dette er et symptom da)
er 5+0 er små kvalm, murring, myye trøtt, sovner nesten på jobben, og sliter med og holde meg våken, føles ut som bena og overkroppen revner fra værandre når jeg strekker på meg
Jeg har ikke testet enda men er 4 dager siden IKM og er utifra bv 5+0 nå. Jeg er små kvalm, miurringer i rygg og underliv. Klarer ikke drikke pepsi max, blør i tannkjøttet, humørsvingninger og ømme bryster dann å vann...
Er 5+1 idag og har vært ekstrem trøtt og litt kvalm i uke 3 og 4. Energien kommer snikende tilbake og det eneste som "plager" meg nå er en mage som nesten er umulig å skjule! Hehe Akkurat likt svangerskap som med storesøster, utenom den tidlige magen da.
Er 4+1 idag, har murringer i magen som til tider er skikkelig vonde, ømme og større pupper, og er veldig trøtt. Sliter likevel med å sovne, og sover dårlig... Litt dårligere matlyst, er ikke kvalm, men litt småuggen av og til.