Symptomene

JuneMama

Glad i forumet
Sommerfuglene 2017
I dag er jeg akkurat 6uker og jeg lurer på om noen andre har som meg begynt å få større bryster og areola?

Kom ut av dusjen i går og så plutselig at puppene hadde forandret seg ganske så drastisk :-P
Trodde det kom litt senere jeg da. :-)

4+3 --puppene har blitt større , det er det iiingen tvil om! Må gå med sportsbh for ingen andre bh passer :(

4+3 --puppene har blitt større , det er det iiingen tvil om! Må gå med sportsbh for ingen andre bh passer :(

Passer heldigvis inn i den ene bhen enda, men bytter på den og sportsbh :-)
Jeg er rimelig brystfager fra før, så det kan jo bli veldig spennende å se hvor stor de blir til slutt :-O

4+0 og merker ingenting ennå. Jeg håper de vokser snart, for jeg kjøpte meg flotte nye BH'er 1 mnd etter ammeslutt (i Februar). Det skulle jeg ikke ha gjort, for de ble kjapt for store.. :P

Når jeg var 4+2 måtte jeg ut og kjøpe bher i E-cup. Jeg er vanligvis en C-D-cup :p

Når jeg var 4+2 måtte jeg ut og kjøpe bher i E-cup. Jeg er vanligvis en C-D-cup :p

Hehehe det er en liten overgang det da. :-)
Jeg trodde sist jeg kjøpte bh at jeg var DD. Gikk på Netty og kom tilbake med G!!!! :-O
Sååå dette med graviditetspupper kan jo bli veeldig interresant. :-P

Hehehe det er en liten overgang det da. :-)
Jeg trodde sist jeg kjøpte bh at jeg var DD. Gikk på Netty og kom tilbake med G!!!! :-O
Sååå dette med graviditetspupper kan jo bli veeldig interresant. :-P

Haha, der var forskjell! :p

er 6+0 nå og merker disse begynner å bli små :p uff :p

4+0 og merker ingenting ennå. Jeg håper de vokser snart, for jeg kjøpte meg flotte nye BH'er 1 mnd etter ammeslutt (i Februar). Det skulle jeg ikke ha gjort, for de ble kjapt for store.. :P
Det tok bare 2 dager :P

Testet positivt i dag, men eneste symptom er spotting (noe jeg aldri har gjort før). Har også stått opp hver bidige natt for å tisse denne uka, noe jeg heller ikke pleier :)

Jeg er ikke kvalm :( og for meg gjør det meg bekymret faktisk, for sist var jeg så kvalm at jeg faktisk trodde jeg skulle dø :p å nå er jeg i forholdsvis fin form :p

I dag har eg veldig ømme brystvorter :rolleyes:

Veldig ømme bryst og kvalm innimellom :) bare håper eg slipper så mye når eg er på jobb ;) så kam eg heller være kvalm og spy når eg er hjemme :) jobber bare med damer så tror de hadde skjønt det ganske fort viss eg hadde løpt på do i ett sett.

Back
Topp