symptomene som forsvant..

:HeartbigredKrysser fingrene for deg :Heartbigred

skjønner du har noen vanskelige dager foran deg. Var gjennom det samme tidligere dette svangerskapet, der jeg til min store overraskelse fikk se en fin liten klump med hjerteslag. Håper så inderlig du får den samme opplevelsen, og kan senke skuldrene litt mer.

Krysser fingrene for dere som har mistet symptomer, og skal på UL.
Jeg har selv mistet flere symptomer. Har ikke hatt murringer på lenge, de ømme puppene har gradvis avtatt, og idag når jeg våknet er de så og si ikke ømme lengre :wideyed:
Kjenner bare at jeg er uggen, men ikke slik som det var tidligere. Prøver allikevel å tenke positiv. Ser flere opplever det slik. Skal ikke på tidlig ultralyd før neste onsdag. Har hatt rosa på papiret to ganger rundt uke 5, men avtok like fort som det kom.
Er 6+5 i dag.

Her har alt av symptomer forsvunnet. De gigantiske muggene er reduser til slappe, halvtomme remaposer, kvalmen jeg så smått begynte å kjenne, forsvant plutselig. Hjelper ikke at jeg har brun utflod ca annenhver dag. Er heller ikke oppblåst lengre. Passer plutselig mine vanlige bukser. Finner heller ikke hjertelyden med doppler. Dersom dette ikke er en MA, så vet ikke jeg. Hjelper ikke å klage min nød til legen. Hun mener jeg kan vente til onsdag da jeg har tul. Håper jeg slipper innleggelse igjen.

Det er ikke noe godt å gå å tenke på, oppblåstheten min har også forsvunnet. er 8+5 i dag. kvalmen kom en uke og så forsvant den på nytt, men jeg skal også på tul på onsdag og da vil det jo vise seg hvordan det står til!

Back
Topp