Symptomene som forsvant?

Jeg er kortere enn deg, 6+2 trur jeg. Forrige svangerskap hadde jeg nesten ingen ubehag eller plager, ikke før seiere(jeg slapp ikke unna helt). Men denne gangen har jeg følt meg helt elendig, vonde pupper, trøtt og sliten hele tia, får ikke sove/sover dårlig, og er ofte kvalm og uvel... plutselig så var det vekke... bittelitt ømme bryst, men ellers ikke noe, så begynte også å bli litt bekymret...men det varte bare noen dager, for nå er mye mere kvalm og uvel, og enda vondere pupper...:p
Det meste er vel "normalt", så så lenge det ikke er noe store blødninger er vel alt som det skal være... bare veldig uforutsigbart;p :)
Jeg og du er på samme dag

Jeg er 7+1 i dag, eneste symptom er utflod og ekstremt trøtt. Godt å høre at det kan gå bra for det, blir litt bekymret når man merker lite. :)

9+4 i dag. Veldig lite symptomer her ! Det jeg merker er rar matlyst, må på do noen ganger om natten og så er jeg trøtt!
Var kvalm i uke 6/7, men ikke nå mer ( bank i bordet) . Har slitt litt med brekninger uten at jeg har vært kvalm, kommer helt ut av det blå :p

Back
Topp