Symptomene plutselig borte

Solbæra

Forelsket i forumet
Noen som opplever at dere plutselig en dag ikke lengre har symptomer? Slik som ømme pupper og kvalme?

Idag er en sånn dag for meg, og kjenner jeg blir litt bekymret

Har hatt det litt sånn hele uka. Blir veldig bekymret selv :( Skal på ultralyd neste uke, men klara nesten ikke vente. Føler noe er galt. Gikk fra å være kjempe dårlig til null symptomer over natta.

Sist jeg var gravid så forsvant mine symptomer over natten, og det var dessverre ingen solskinnshistorie. Endte i SA.

Men nå er jeg 11+2 og har ikke ømme bryster, men bare kvalmen og brekningene som fortsatt er der.

krysser fingrene for dere at det ikke er noe farlig og at symptomene kommer tilbake❤️

Sist jeg var gravid så forsvant mine symptomer over natten, og det var dessverre ingen solskinnshistorie. Endte i SA.

Men nå er jeg 11+2 og har ikke ømme bryster, men bare kvalmen og brekningene som fortsatt er der.

krysser fingrene for dere at det ikke er noe farlig og at symptomene kommer tilbake❤️
Så trist at det skjedde med deg. Hvor langt var du på vei da?

Dette blir mitt 4. barn og det skjer HVER gang, masse symptomer har jeg ca frem til uke 9 også etter det kommer en lang periode hvor jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt :hilarious:

Jeg opplevde dette for et par uker siden - gikk fra helt jævlig til heelt fin over natten... Jeg fikk panikk og bestilte ultralyd samme dag - alt var som det skulle :) dagen etter var jeg megadårlig igjen, men har hatt dager nå hvor jeg er mye bedre, så kommer det tilbake...

Samme her! Ingen kvalme i dag, klarer fint å spise uten problemer.. har kjent på brystene flere ganger i tillegg. Men de er ikke særlig ømme lenger. Får betrygge meg med at andre her har opplevd det samme. Håper det går bra og at det kun er litt stopp i symptomene og ikke noe mer :Heartred:Heartred

Dette tror jeg er noe det fleste er redde for, men som skjer de fleste :-) jeg har vært så sinnsykt dårlig, sofaen fra jeg kommer hjem fra jobb til jeg legger meg. Plutselig i en hel uke har jeg kunnet vaske og rydde og kose meg med mat på kvelden.. men kjente ikke på bekymringene en plass heldigvis! For de 3 siste dagene kom de tilbake igjen.. jippi.. :-p men selvfølgelig for noen så betyr det jo at det ikke er noe. Og dette har jeg lest så mange ganger at er helt normalt :-) så pust en gang og to ekstra med magen. Enten så går det bra, eller så gjør det det ikke. Da var det ikke akkurat den spira som var ment for dere.. :-)

Back
Topp