Symptomene plutselig borte..

Ellise

Flørter med forumet
Jeg har i flere uker vært ekstremt kvalm, og er sykemeldt pga det. Energien har vært på bånn og søvnen dårlig. Måtte opp å tisse flere ganger om natta. Plutselig i går våknet jeg opp som et nytt menneske. Ingen antydning til kvalme og energien var tilbake. I dag slo det meg at jeg ikke har tissa en eneste gang i natt. Jeg er selvsagt glad for at jeg føler meg bedre, men litt bekymret også! Har noen andre opplevd at symptomene plutselig ble borte? Jeg er 9+0 i dag.

Jeg har i flere uker vært ekstremt kvalm, og er sykemeldt pga det. Energien har vært på bånn og søvnen dårlig. Måtte opp å tisse flere ganger om natta. Plutselig i går våknet jeg opp som et nytt menneske. Ingen antydning til kvalme og energien var tilbake. I dag slo det meg at jeg ikke har tissa en eneste gang i natt. Jeg er selvsagt glad for at jeg føler meg bedre, men litt bekymret også! Har noen andre opplevd at symptomene plutselig ble borte? Jeg er 9+0 i dag.

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv. Bortsett fra at jeg fortsatt løper på do i einingene, så kjenner jeg heller ingen typiske tegn. Men, stort sett er det ingenting å bekymre seg over. Er 10+6 i dag, var på ul når jeg var 9+3 og vi så en ivrig liten spire og alt var i skjønneste orden. Jeg har vært mer eller mindre symptomfri i flere uker nå :)
Så NYT den nye tilverelsen <3 <3 ;)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Samme her :) bare deilig det da. Det er vel i uke 8 hormonnivået roer seg. Man har jo vanligvis ikke sånne symptomer i resten av svangerskapet, bare i begynnelsen det :p

Jeg har færre symptomer nå. Er fortsatt trøtt og kvalm (mindre enn før). Men har ikke vondt i brystene og magen lengre. I 2.trimester så pleier symptomene å roe seg litt.

Jeg hadde slik i forrige svangerskap. Plutselig en symptomfri dag, og freaka helt ut :p men alt var i skjønneste orden ;)

Back
Topp