Symptomene kommer og går..flere som har det sånn?

Ønsker meg en firkløver

Flørter med forumet
Jeg er 5+1 i dag. Enkelte tider på døgnet er jeg helt fin og masse energi. Neste øyeblikk er jeg trøtt og har en utmattet følelse i kroppen. Har vært uvel noen dager, ikke hver dag..å det kan gå noen dager i mellom jeg kjenner på litt uggen het.. flere som har det sånn? Tidligere graviditer har jeg vært uvel konstant..men husker ikke når det kom. Kanskje det er litt tidlig?

Jeg er 5+1 i dag. Enkelte tider på døgnet er jeg helt fin og masse energi. Neste øyeblikk er jeg trøtt og har en utmattet følelse i kroppen. Har vært uvel noen dager, ikke hver dag..å det kan gå noen dager i mellom jeg kjenner på litt uggen het.. flere som har det sånn? Tidligere graviditer har jeg vært uvel konstant..men husker ikke når det kom. Kanskje det er litt tidlig?
Kjenner meg igjen! Husker ærlig talt ikke helt om symptomene var konstante eller varierte sist, men de var nok ikke konstante;) Husker mest det dårlige, hehe.

I dag ligger jeg punktert på sofaen med vondt i ryggen, i går var det full fres med trening og hyttetur.. kaaaanskje det har sammenheng :bag::hilarious:

Men kvalmen kommer i bølger, kan være helt fin i lengre perioder! Er bare 4+1, tror kvalmen kom mer uti uke 5-6 sist..

Ja, og nå, uke 7 har kvalmen begynt å komme å gir seg når jeg setter meg ned, er også veldig trøtt, det kommer og går for forje uke hadde jeg mye energi

Var veldig kvalm fra 5+5-6+1 med ekstremt lite energi. Men fra 6+2 har eg følt meg helt fin bortsett fra at eg er meir trøtt. Håper nesten at kvalmen kommer snart igjen...

Da er det ikke bare meg som opplever litt til å fra. Blir nesten litt bekymret når kvalmen blir borte et par dager.. en "lettelse" når den kommer innom en tur :) fikk ei lita kneik som varte ca 1,5 timer i kveld hvor jeg knapt orket å prate.. følte meg helt utmattet. Fikk servert kake.. er ikke kvalm. Men hadde ikke lyst på, smakte liksom ikke :( så rare symptomer vi skal få..

jeg har vært gravid et par ganger, men kun ett vellykket svangerskap til nå - forhåpentligvis i gang med mitt andre :) Men alle gangene jeg har kommet godt på vei, har jeg vært som du beskriver av og på uggen og trøtt + andre symptomer som kommer og går. MEN, pleier alltid å få ekstrem kvalme fra 6+1 uten unntak. Jeg hadde ekstrems svangerskapskvalme med jenta mi, men har alltid fått kvalmen fra 6+0 uansett

Hvor langt er du på vei nå da? Uff , fælt når vi ønsker kvalmen tilbake ;) men forstår det føles litt trygt.. men du er sikkert en av de heldige:)
Haha, kanskje det. Er i dag 6+4 var på UL igår og såg hjertet banke, så det er jo et godt tegn, klarer bare ikkje legge fra meg at embryoet ble målt til 4mm, som er litt liten (men innafor). Kombinert med lave HCG verdier (2000 på 5+3) gjør meg helt koko. Alt er jo innafor men vi har hatt så sjukt uflaks med alt som har med graviditet å gjøre dei siste 2 årene (exu, lav amh) at eg bare ikkje kan ha tro på å vere på "rett side" av statistikken for en gangs skyld. Men så ble eg jo faktisk gravid da... For en reise!

Er 6+3 og mine symptomer kommer og går. Har hatt lett kvalme nesten hele dagen siden 5+4, men de to siste dagene har jeg ikke vært spesielt kvalm. Svinger også veldig hvor ømme brystene er.

Haha, kanskje det. Er i dag 6+4 var på UL igår og såg hjertet banke, så det er jo et godt tegn, klarer bare ikkje legge fra meg at embryoet ble målt til 4mm, som er litt liten (men innafor). Kombinert med lave HCG verdier (2000 på 5+3) gjør meg helt koko. Alt er jo innafor men vi har hatt så sjukt uflaks med alt som har med graviditet å gjøre dei siste 2 årene (exu, lav amh) at eg bare ikkje kan ha tro på å vere på "rett side" av statistikken for en gangs skyld. Men så ble eg jo faktisk gravid da... For en reise!
Utrolig hvor sterke vi blir og hva vi går igjennom for å få ønsket oppfylt. Forstår deg så godt..man blir kokko av å gruble, tenke, søke på nettet.. ! Jeg har også bestilt meg tidlig ul 6+4.. er spent. Er 5+1 i dag, tok en digital test som fortsatt viste 2-3 uker. Den viser vel 3+ når hcg når 2000.. føler meg stresset på dette jeg også. Du så et bankene hjerte.. det må jo være kjempe positivt. Har du målt hcg flere ganger for å se stigning nå? Skal du tilbake på ul for å se etterhvert? Kommer vi oss over 12 uker, kanskje vi puster lettere ut.. håper jeg! Jeg har 3 fra før.. minstemann er 6 år.. like skummel hver gang dette!

Jeg har vært kvalm dagen lang i 1,5 uke. Jeg ble bekymret da kvalmen forsvant og jeg følte meg helt fin i går. I dag fikk jeg første møte med doskålen, så kan skrive under på at det kommer og går litt :)

Back
Topp