Symptomene er borte....?

MiniMirakler

Elsker forumet
Jeg har hatt ganske mange symptomer... Men nå er alle borte... Redd for MA.
Noen andre som har opplevd dette? (5+4)

Mine symptomer har endret seg. Jeg var veldig kvalm frem til forrige uke, men det har gitt seg. Andre ting har derimot inntruffet da.

Er det ikke bare endringer hos deg og da? Hvilke symptomer hadde du?

Samme her! Har vært kvalm siden el, men nå er det ikke så ille lengre. Brystvortene er ømme nå og da! Redd for at dette ikke går bra!

I svangerskapet med første mann hadde jeg ømme/voksende pupper fram til uke 6-7. Det var mine symptomer fram til bekkenløsningen kom i uke 29. Så her inne kan jeg berolige litt:joyful:
Noe smått med ligamentsmerter her og der, men ikke av betydning følte jeg. Jeg følte meg ikke gravid i det hele tatt, kanskje derfor svangerskapet gikk så fort:hilarious:

Det svinger veldig her også!
Noen dager masse og jeg føler meg kjempegravid, neste dag føler keg meg helt vanlig igjen!
❤️

Det samme tenker jeg! Kom til å tenke på at det er lenge siden jeg har kjent noe i livmorområdet, så er redd for MA her også.. Er liksom kun det og BO som gjenstår på lista nå :(

jeg vil tro symptomene kommer og går, og veldig mange av symptomene kan bli forsterket eller redusert av miljøet rundt. Jeg kjenner ikke at jeg er «gravid» trøtt og sliten med mindre jeg har vært på jobb foreksempel. Kvalmen kan komme og gå av noe du har spist, eller ikke har spist. Det eneste symptomer som alltid er til stede, er pamela puppene mine og smertene som medfølger :laughing002

Mine symptomer har endret seg. Jeg var veldig kvalm frem til forrige uke, men det har gitt seg. Andre ting har derimot inntruffet da.

Er det ikke bare endringer hos deg og da? Hvilke symptomer hadde du?
Ble kvalm om jeg ikke spiste ofte nok, svie i symfysen, ømme brystvorter, trøtt, vondt i korsryggen og masse strekking i livmora området.... Alt er borte.

Back
Topp