Symptomene er borte

Karolili

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Er riktignok ikke lenger på vei enn at IKM er i dag, men den siste uken har det stukket, revet og slitt i livmora, og brystene har vært hovne, brennende og stikkende, men i dag er det ingen verdens ting å kjenne. Jeg husker ingen ting fra sist.
 
Til meg har det avtatt en del... Har lest at det ikke trenger å bety noenting!! Håper at den sitter hos oss begge :) så får vi bare holde oss litt rolige å tenke positivt. Selv er jeg livredd.. Jeg vet ikke hva jeg kan eller skal forvente meg heller.. Vi får t tiden til hjelp!! :D stor klem til deg. Slapp av og nyt lørdagskvelden :)
 
Tror nok symptomene vil komme og gå litt... Synes å huske fra de to forrige svangerskapene mine at enkelte dager glemte jeg at jeg var gravid... ;)
 
Jeg kommer plutselig på at oi, jeg er jo gravid. HAr ikke hatt andre symptomer enn at jeg er veldig trøtt.. Men det kan jo ha med at vi har en baby i hus som styrer på med tenner om natten.

Tror og at symptomene kommer og går uten at det nødvendigvis må være noe som er galt. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp