Symptomene dine

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Jeg sniker fra før svangerskapet :D Har et spørsmål til dere......
Hadde dere noe symptomer/tegn på at det kunne være noe i gjære, FØR du fikk positiv test?? Evnt hva??? :)

Smerter i korsryggen, smerter i magen ved strekk,stikninger/murringer, og tung i brystene.. Noe kløe.

Jeg tissa på meg..... Begynte å løpe på do på natta, og den ene gangen rakk jeg ikke helt frem fordi jeg sov så tungt- da tenkte jeg at det måtte være noe! (Og takk gud for at det var noe på gang da, ellers hadde jeg begynt å lure)
Hadde også smerter i korsryggen og lite matlyst! ;-)

Jeg fikk halsbrann. Den kom og gikk plutselig men ble værende på kvelden. Og halsbrann er noe jeg aldri har hatt uten å være gravid:) Og trøtt!
Ellers hadde jeg mindre symptomer enn i de forrige pp'ene :oops:

Jeg har fått vonde/ømme bryster, smerter i korsryggen, xtremt mat lyst, mye trøtt og sliten og stikkninger i magen.

Har kjent at jeg har vært gravid før Ikm, så når jeg da har testet har jeg vært helt sikker på resultatet.. Samme følelse hver gang..

De vanlige plagene før mens uteble og jeg fikk spysjuka trodde jeg, men det fikk liksom ikke over, så da måtte jeg ta test :)

Ufattelig ømme bryster (1 uke før ikm) og stikninger i magen tre dager før

Nei, regna med mensen var på vei for hadde samme murringer i rygg og livmor som jeg pleier på samme tid når mensen er på vei. Så fikk sjokk når jeg fikk svak strek 10 dpo. Eneste som var annerledes denne gangen, var at de ømme niplene kom tilbake 3-4 dager etter eggløsning. Det har ikke skjedd tidligere. Men ved min første graviditet hadde jeg voldsomme strekninger i livmora flere dager før ikm, bitteliten festeblødning 6 dager før ikm og ble dårlig dagen før ikm.

Nå har de ømme niplene mine blitt "normale" igjen de er ikke like ømme lengre. Er det normalt?
Jeg hadde nemlig ingen tegn med mitt første barn og fant ikke ut jeg var gravid før uke 18 :eek:

fikk litt melk i den ene puppen..... ellers testet jeg så tidlig at jeg ikke rakk å få symptomer...

Jeg har ALT av symptomer føles d som. Garantert super pms plager, eller innbilt svagerskap :P ååååååå så lei.

Hodepine, ømme bryst,influensa vondt i kropp og ledd, og ikkeminst utrolig trøtt.. sukk, slitsomt!! Men må vell bare holde ut:)

Vel, har fremdeles alle symptomene... Kvalm hver dag.. Tappen har også vært lukket i 2 dager nå..... MEN, negativ test i dag... (ikm på søndag).. HÅper jeg bare produserer hcg litt senere denne gangen... :P Har altid testet super tidlig positivt de andre gangene........

Jepp MANGE, og akkurat samme tegn som sist jeg var gravid.
De jeg hadde var: hekta på div mat, kjente lukter sterkere, såre brystvorter, irritabel, klønete og mensmurringer som var sterke.

Sinnsyk trøtthet. Ømme bryster og heftige kort lunte.

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Back
Topp