Symptomene borte..?

Astra87

Forelsket i forumet
Jeg driver å analyserer symptomer i øst og vest og kjenner jeg misliker sterkt når de ikke er her.. Er det fler som har opplevd det like etter positiv test? Er 5 uker i morgen. Hadde masse murringer og vondt i korsryggen før testen var positiv men nå er det lite.. En gang iblant blir jeg småkvalm om det er lenge siden jeg spiste.. I forrige svangerskap ønska jeg meg kvalme så jeg skulle kjenne at alt var bra, men da den kom så angra jeg :rolleyes: meeeen så gjør jeg det altså nå igjen :p

du er nok ikke alene nei :)
har letet etter symptomer jeg og i noen uker...har ingen enda annet enn at jeg er oppe å tisser iblant på nettene...og har vel spist litt oftere enn normalt... det er det eneste..

Jeg har lista noen symptomer, som feks ømme bryster, og det stresser meg.. Men så er jeg fortsatt kvalm da, og glad for det. Er ikke så rart vi overanalyserer litt tenker jeg, etter alt vi har vært igjennom for å bli gravide !! Men ser veldig frem i mot ny ul på torsdag for å se at alt står bra til :)

Jeg hadde ingen symptomer, og har fortsatt nesten ingen bortsett fra at magen vokser og jeg tisser litt oftere enn før :) er 10 uker på vei nå!

Godt å se at vi er fler :p

jeg har heller nesten ingen symptomer, og de få jeg har er det blitt mindre av. Det gjør meg kjempenervøs. Jeg gjør det heller ikke bedre for meg selv ved å sitte å lese om MA og sånt på nett.. Huff, blir jo overnervøs av sånt.

Jeg har nå i løpet av disse dagene etter jeg sluttet på lutinus mistet alle symptomene. Både de ømme puppene og alle murringene. Er livredd for at det ikke er ett bra tegn. Til og med stikkingen/strekkingen i livmoren når jeg nyser eller beveger meg brått var her bare i to dager :-O

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Jeg angrer meg stort igjen fordi jeg ønsket meg mer symptomer. Jeg er såå kvalm! Må småspise hele tiden og føler ikke for å gjøre noe etter jobb. Men det hadde nok med at jeg slutta med crinone at symptomene plutselig forsvant for ei stund. Ble kvalm 6+1 nå, samme dag som sist. Men forrige gang var jeg askefast på island, det var forferdelig. Er så mange fæle lukter der :-/ litt bedre å ligge hjemme på sofaen ;-)

Jeg angrer meg stort igjen fordi jeg ønsket meg mer symptomer. Jeg er såå kvalm! Må småspise hele tiden og føler ikke for å gjøre noe etter jobb. Men det hadde nok med at jeg slutta med crinone at symptomene plutselig forsvant for ei stund. Ble kvalm 6+1 nå, samme dag som sist. Men forrige gang var jeg askefast på island, det var forferdelig. Er så mange fæle lukter der :-/ litt bedre å ligge hjemme på sofaen ;-)
respekt at du orker å jobbe...jeg har vært så kvalm og dårlig at jeg kunne bare glemme å jobbe. Småspsier fortsatt pga kvalme...men begynner så smått å avta...er i uke 12 nå :)

respekt at du orker å jobbe...jeg har vært så kvalm og dårlig at jeg kunne bare glemme å jobbe. Småspsier fortsatt pga kvalme...men begynner så smått å avta...er i uke 12 nå :)
Påskeferie nå, så det har gjort det enklere å ha den å se mot. Men har sagt til sjefen at jeg kanskje ikke kommer etter påske om det fortsetter i samme dur gjennom påskeferien, noe jeg regner med det gjør..

Påskeferie nå, så det har gjort det enklere å ha den å se mot. Men har sagt til sjefen at jeg kanskje ikke kommer etter påske om det fortsetter i samme dur gjennom påskeferien, noe jeg regner med det gjør..
Ja tror nok ikke det blir bedre nei. Ja men godt du lytter på kroppen, for det er kjempe viktig <3

Back
Topp