Symptomene blir borte?

Fruktplukker

:)
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg har mistet de aller fleste symptomene mine.. Vet de kan komme og gå hele veien, men syns det hele er veldig snodig. Fra å være forstoppet og midlertidig superkvalm, til helt fin og "ugravid" tilstand. Såå rart å ikke kjenne noe som helst.. Flere som opplever å miste symptomene sine?

Kanskje ikke svaret du vil ha, men opplevde det forrige svangerskap. Endte med en ma oppdaget i uke 12. Men da hadde jeg gått så lenge at jeg bare visste jeg ikke var gravid lengre. Bekreftet med ul.

Trenger ikke bety det gjelder deg!:) som du sier, symptomer kommer å går !!

Kanskje ikke svaret du vil ha, men opplevde det forrige svangerskap. Endte med en ma oppdaget i uke 12. Men da hadde jeg gått så lenge at jeg bare visste jeg ikke var gravid lengre. Bekreftet med ul.

Trenger ikke bety det gjelder deg!:) som du sier, symptomer kommer å går !!

Ja, jeg opplevde selv at symptomene forsvant forrige svangerskap, men husker bare ikke når.. :p Endte med et friskt barn da.. Men vet MA kan skje og at det kan oppfattes som symptombortfall. Får håpe for min egen del at det ikke er MA.. :)

Det er jo ikke uvanlig! Plutselig er de tilbake og da lurer du vel på hvorfor du etterlyste de :P
Hvor langt er du på vei?

er og redd for det litt uggen iblandt men ikke så mye ellers.ps du står ikke oppført på terminlista:)

Jeg har hatt det sånn i mine 4 tidligere svangerskap og har det sånn nå også. Symptomene kommer og går. Har født 4 friske barn så ikke bekymre deg for mye. :)

Det er jo ikke uvanlig! Plutselig er de tilbake og da lurer du vel på hvorfor du etterlyste de :p
Hvor langt er du på vei?

Jeg er 8+4 :) Husker jo at symptomene kom og gikk forrige gang, men problemet er bare at jeg ikke husker når og hva som forsvant.. :p men det er som du sier, plutselig er de tilbake ;) Og da gjerne noe litt mer voldsomt enn sist.. :p

Jeg er 8+4 :) Husker jo at symptomene kom og gikk forrige gang, men problemet er bare at jeg ikke husker når og hva som forsvant.. :p men det er som du sier, plutselig er de tilbake ;) Og da gjerne noe litt mer voldsomt enn sist.. :p

Jeg kan huske det samme selv, men ikke når, annet enn at de ble borte såpass lenge at jeg trodde jeg var "ferdig med symptomer" før som du sa, mer voldsomt enn sist... Det var i hvertfall nært opp mot 10 uker.

Her er det likt! Bortsett fra at jeg svetter om natten da... Men ingen "plager" som er veldig plagsomme :p. Men venter med å bli VELDIG bekymret eller letta, før jeg er over uke 6... Da kom kvalmen for å bli sist gang!

Hos meg ble ikke mange symptomer denne gangen gitt. Derfor har det ikke forsvunnet noe. Jeg er i ugravid-tilstand også.
Hva med bryst? Større, vonde? Det er et varig graviditetstegn! Ikke noe som kommer og går.

Hos meg ble ikke mange symptomer denne gangen gitt. Derfor har det ikke forsvunnet noe. Jeg er i ugravid-tilstand også.
Hva med bryst? Større, vonde? Det er et varig graviditetstegn! Ikke noe som kommer og går.

Hva skal jeg si.. De er fyldigere enn vanlig?! Har ikke hatt ømme pupper.. Og større blir de nok ikke før melken kommer :P Utgangspunktet er liksom ikke all verden.. Haha.. Men jo da.. De er fyldigere.. Også kjenner jeg kjertlene inni der.. Får vel kanskje bare nyte et symptomfritt svangerskap?! Hadde vel mer eller mindre det forrige gang.. Husker bare så ufattelig dårlig.. :p

Back
Topp