Symptom

Dirtsa

Forelsket i forumet
Jeg føler jeg "får mensen" hele tiden, bare kanskje på en litt annen måte.
Andre som har det samme?
 
Last edited:
Murringer og grenseløst trøtt er det jeg kjenner igjen fra forrige svangerskap :)
 
Last edited:
Jeg kjenner heldigvis ikke på trøttheten enda. Men sliter med fryktelig vonde pupper. Samt murringer i magen som kommer og går.
Ellers er jeg avogtil kvalm om morningen:)

Edit: glemte den tette nesen;)
 
Last edited:
Samme her! Blir litt sånn småstressa når murringer kommer, men hadde masse murringer forrige svangerskap også :-D
 
Hatt mensmurringer siden 5-6 dpo, det får jeg aldri ellers før dagen før/samme dag som mensen kommer. Men merker jeg har litt toalettangst, livredd for at det skal være blod. Ikke hatt det sånn i tidligere svangerskap, bortsett fra forrige som gikk galt.. Håper jeg slipper å møte det synet igjen!
 
Hatt mensmurringer siden 5-6 dpo, det får jeg aldri ellers før dagen før/samme dag som mensen kommer. Men merker jeg har litt toalettangst, livredd for at det skal være blod. Ikke hatt det sånn i tidligere svangerskap, bortsett fra forrige som gikk galt.. Håper jeg slipper å møte det synet igjen!

Jeg også har en sånn rar angst for toalettet. Sjekker alltid papiret:p
 
- Trøtt!! Sovner hele tiden.
- Super luktesans for kroppslukter :wacky: Tror aldri gubben har dusja så mye som nå :joyful:
- Sulten hele tiden. Forberedelse til en ny runde med hyperemesis? :arghh:
- Murring, drag og fullhets følelse i livmora.
- Og føler magen står rett ut/oppblåst. Greit jeg har en del kilo for mye men nå buler magen godt og jeg klarer ikke holde den inn. :finger:
 
Veldig kvalm hele tiden.
Smerter i lysken.
Smerter i korsryggen
Veldig trøtt hele tiden
 
Back
Topp