Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Kan vel være begge dele..her var ømme bryster kun pga lutinus.. Ga seg tvert jeg sluttet med lutinus selv om jeg er gravid det dumme er jo at lutinusen gir graviditetssymtpomer
Umulig å si noe om det allerede nå, dessverre. Hadde omtrent "alle" symptomer på svangerskap ved hvert eneste av forsøkene som ikke lyktes (altså selv om jeg ikke var gravid). Progesteron gir, som Starbucks skriver, svangerskapssymptomer, så symptomer er vanskelige å tolke i rugefasen når man bruker det. Kan ikke si at jeg hadde så veldig annerledes rugeperiode den gangen det faktisk klaffet heller, men da ble symptomene mye kraftigere etter positiv test og i tiden etter det.
Da jeg satte inn to egg, fikk jeg pang! Ømme bryster på den tiden der. Nå er dette to gutter som ligger på modning inni magen min i sin 26.uke.
På de mislykkede forsøkene kjente jeg ikke det samme i brystene, til tross for at jeg gikk på de samme medisinene. Lykke til!
Her har det vært håpløst å tyde symptomene. Har hatt masse symptomer også ved negative forsøk. Har trodd jeg var gravid hver gang jeg..., men den gang ei. Denne gangen ble vi positivt overrasket over testen - nå var den faktisk positiv! Progesteronstøtten har lurt meg mange ganger:-(
Kunde inte heller tyda mina symptom då jag vart gravid ..det enda jag märkte som var annorlunda var att jag inte fick några kvisor i ansiktet strax innan mens..men fick det på ryggen i stället :S. Mista dessvärre några veckor senare , å symptomen var likadana som i starten ..väldig svaga
Er denna tio her som er verst synst eg. Detta og gå og venta og kjenne på disse symptomo. Tenkte og våga meg til og testa på onsdag, 10 dager etter innsett. Har kjent stikkninga heilt nere i magen i dag.. Får vel bare kryssa fingra og tær og håpa på lykke dinna gongen.. Kansje dobbel lykke sio eg har fått satt inn 2egg