Symptom?

MissV

Forelsket i forumet
Hei!
Jeg er nå 4+5 og har ikke kjent så mye til denne lille som tydeligvis har tatt bo inni meg. Litt oppblåst eneste.

I dag så har jeg vært litt "øm" nederst i magen. Er det normalt? Kan føles som om området er litt "for lite", det strammes litt på en måte.hmm vanskelig å forklare.
Fikk et snev av kvalme tidligere i dag, etter inntak av en god morgen.. Måtte opp og gå og da forsvant det..

Alt er herlt normalt :-) Ligamentene som livmoren er festet i, strekker seg - dermed den ømme følelsen...
Føles ut som om jeg gjør noe galt når eg strekker meg, at jeg er redd for å "rive" den i stykker.. Litt slitsomt.. Men det er altså et symptom.. Ok er godt å vite at det er helt normalt.. :)

Men det er tidlig enda.... Plutselig så kommer trøttheten og slår deg bakfra før kvalmen står og hopper på deg! Hehe, nei da, det trenger ikke bli sånn, men mye kan skje enda ;) Og ja, alt er normalt :D

Men det er tidlig enda.... Plutselig så kommer trøttheten og slår deg bakfra før kvalmen står og hopper på deg! Hehe, nei da, det trenger ikke bli sånn, men mye kan skje enda ;) Og ja, alt er normalt :D
Ja huff vet.. Venter litt på at det skal gå galt, men så prøver jeg å glede meg litt også, for det kan jo gå bra også på en måte... Og da ønsker jeg ikke å ha brukt flere mnd på å tenke det værste..

Ja huff vet.. Venter litt på at det skal gå galt, men så prøver jeg å glede meg litt også, for det kan jo gå bra også på en måte... Og da ønsker jeg ikke å ha brukt flere mnd på å tenke det værste..

Jeg kjenner meg veldig igjen!

Kjenner meg godt igjen i det du skrive eg og :) Men plutselig en dag i veke 6 slo kvalmen inn for fullt.. No er eg bare glad dagane eg slippe :p Kryssa fingrane for deg :)

Kjenner meg godt igjen i det du skrive eg og :) Men plutselig en dag i veke 6 slo kvalmen inn for fullt.. No er eg bare glad dagane eg slippe :p Kryssa fingrane for deg :)
Takk :) kan ikke annet enn å håpe på det beste, skal til fastlegen torsdag- er da 5+0. Ikke så mye han kan gjøre men blir godt å snakke om alt man er redd for. Ellers så står magen fortsatt rett ut! Litt irriterende kjenner jeg :/ håper bare kvalmen holder seg unna..

Back
Topp