Symptom tråden ❤️

Serenity

Betatt av forumet
Aprilspirene 2024❤️
Vi er faktisk gravide og nå kan vi endelig få skryte på oss reelle symptomer !

Jeg er 3+5 idag og plages mye av murringer både på dag og nattestid, samt oppblåst og litt mer var på visse lukter (sjampo feks)

Veldig spent på fortsettelsen

Er 5+0, og har følgende symptomer:
Trøtt
Litt småkvalm innimellom
Hodepine, spesielt om morgenen
Tett i nesen

Jeg pleier ikke få så mye symptomer egentlig, men jeg har hatt en del murringer av og på siden sånn 6-7dpo egentlig, men det er vel det eneste. Trøtt er jeg uansett med to småttiser på snart 2år og 3 år på ferie :dead: ellers har jeg faktisk vært litt tett i nesen, det hadde jeg helt glemt ut at var en gravid ting! Blødd litt når jeg har pusset tenner pg allerede rukket å få en fantastisk soppinfeksjon (hadde aldri hatt det før min første graviditet). Kvalm er jeg ikke, men får innimellom sånne små uggen bølger. Kjenner luktesansen har kicka inn. Jeg er 5+0 i dag :)

Er 5+1 og har følgende symptomer:
- Hodepine
- mensmurringer/stikninger i eggstokk og generelt i magen
- diaré
- sykt ømme pupper
- småkvalm innimellom
- tett i nesen

4+5 her og synes lista allerede begynner å bli lang over symptomer. Opplever heldigvis ikke alle hver dag og heller ikke veldig sterkt.
- småkvalm
- sliten/trøtt
- hyppig vannlating
- hodepine
- intense lukter
- mensmurring
- tett nese
- forstoppelse
- munnskold/ after (visste ikke at dette kunne komme av graviditet, men var noe av det første som endra seg)

Jeg er 5+1 i dag og har følgende symptomer:
- småkvalm
- hyppig vannlating
- ømme bryst
- murring og stikking i livmor
- tidvis metallsmak i munnen

Spent på fortsettelsen :)

Ingen symptomer enda og håper det holder seg sånn! Trenger ikke å bli dårlig slik som med forrige Hadde nesten ingenting med første og vil gjerne ha det sånn igjen!

Ikke så mye symptomer enda, annet enn murringer jevnt gjennom hele dagen. 4+3

5+0 i dag, ømme pupper og ganske trett, men det kan også være fordi vi har hatt min søster og 2 nevøer på besøk denne uken.. Ellers har jeg forige uke hatt stikking i eggstokk/livmor.
Ikke merket noe særlig kvalme enda

Er 5+0 Jeg er så trøtt at jeg har lyst å lukke øynene over alt noe som er helt motsatt av meg ellers. Ømme pupper og hyppig vannlating har også blitt del av hverdagen!

5+2 i dag. Jeg har innimellom noen vage kvalme bølger, men det er lite å klage på. Jeg har ømme bryster, men det går litt opp å ned me dem, og en del murringer/stikkinger i magen. Det jeg merker mest er utslittheten! Merker ikke noe hvis jeg ligger på sofaen e.l., men tar jeg i en støvsuger eller går opp og ned trappen ett par ganger å rydder litt så føles det ut så jeg har løpt maraton med en gang. I tillegg har jeg de siste 3-4 nettene våknet midt på natten av drømmer/mareritt, noe jeg bare har en sjelden sjelden gang ellers, så kommer de nå på løpende bånd :smiley-ashamed004

5+3, en del småmurringer og generelt trøtt dagen lang.

Er 5+2 ca. Hvertfall etter denne appen..
I går merket eg ikke noe til murringen og stikkingen i livmoren, ikke i dag heller, begynner å bli litt bekymret for at symptomene avtar liksom :( syns liksom ikke puppene er så gale i dag heller..

Noen andre som har opplevd at symptomene bare forsvinner litt?

Er jo selvsagt redd for at det er skjedd noe. Men håper likevel at alt er bra.
Har sendt en mld til legen og spurt om eg kan få ta en blodprøve, men ikke fått svar enda.

Er 5+2 ca. Hvertfall etter denne appen..
I går merket eg ikke noe til murringen og stikkingen i livmoren, ikke i dag heller, begynner å bli litt bekymret for at symptomene avtar liksom :( syns liksom ikke puppene er så gale i dag heller..

Noen andre som har opplevd at symptomene bare forsvinner litt?

Er jo selvsagt redd for at det er skjedd noe. Men håper likevel at alt er bra.
Har sendt en mld til legen og spurt om eg kan få ta en blodprøve, men ikke fått svar enda.
Hei, jeg er også 5+2. Hadde både kvalme og murringer ganske heftig fra 4+3, men det har liksom roet seg de siste dagene. Puppene har nå begynt å endre seg, men de andre symptomene er mindre. Jeg tenker det er helt normalt, men du kan jo ta en blodprøve hos legen for å slippe bekymringen :)

Hei, jeg er også 5+2. Hadde både kvalme og murringer ganske heftig fra 4+3, men det har liksom roet seg de siste dagene. Puppene har nå begynt å endre seg, men de andre symptomene er mindre. Jeg tenker det er helt normalt, men du kan jo ta en blodprøve hos legen for å slippe bekymringen :)
Har sendt mld til legen, men ikke fått noe svar enda. Håper på svar i morgen
Men håper jo selvsagt at alt er bra

Kvalmen kom som et teppe over meg i helgen.. kastet opp 3 ganger i dag... håper jeg slipper det hver dag.

5+2 i dag, ganske kvalm, men heldigvis ikke noe oppkast enda. Puppene er også ømme

Back
Topp