Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei, jeg er også 5+2. Hadde både kvalme og murringer ganske heftig fra 4+3, men det har liksom roet seg de siste dagene. Puppene har nå begynt å endre seg, men de andre symptomene er mindre. Jeg tenker det er helt normalt, men du kan jo ta en blodprøve hos legen for å slippe bekymringenEr 5+2 ca. Hvertfall etter denne appen..
I går merket eg ikke noe til murringen og stikkingen i livmoren, ikke i dag heller, begynner å bli litt bekymret for at symptomene avtar liksom syns liksom ikke puppene er så gale i dag heller..
Noen andre som har opplevd at symptomene bare forsvinner litt?
Er jo selvsagt redd for at det er skjedd noe. Men håper likevel at alt er bra.
Har sendt en mld til legen og spurt om eg kan få ta en blodprøve, men ikke fått svar enda.
Har sendt mld til legen, men ikke fått noe svar enda. Håper på svar i morgenHei, jeg er også 5+2. Hadde både kvalme og murringer ganske heftig fra 4+3, men det har liksom roet seg de siste dagene. Puppene har nå begynt å endre seg, men de andre symptomene er mindre. Jeg tenker det er helt normalt, men du kan jo ta en blodprøve hos legen for å slippe bekymringen