symptom tråd!

5+4 idag. I natt har jeg ikke sovet i det hele tatt for det murrer og bobler i magen, var også litt kvalm.. Hvis jeg reiser meg raskt så holder jeg på å svime av, glemmer det hver gang :happy6 Har ikke vært spesielt kvalm på dagtid, men jeg leste en plass at det er 20% mindre sjanse for å miste dersom man er kvalm?? :monkey Lurer på om dette er sant, isåfall vil jeg bli kvalm laughing6
 
Jeg har alle de samme tegnene, men utrolig nok har jeg to rare symptomer også. 1) Når jeg sitter ned, så får jeg "strømninger" opp den midterste tåen på høyre fot. 2)Når jeg bruker q-tips i høyre øre blir jeg kvalm.

De samme symptomene fikk jeg med en gang i forrige graviditet. Det var sånn jeg fant ut at det var greit å ta en test. ;-)

Haha, for noen utrolig bra symptomer, det der høres jo helt merkelig ut. :D

Jeg blir småkvalm på tilfeldige øyeblikk, utrolig oppblåst, sover kjempelett, må tisse hele tiden, og er HORMONELL og blir sur og gråtete for de rareste ting. Her for en stund siden overbeviste jeg meg om at mannen ville forlate meg fordi vi var uenige om hvor me sjokolade vi burde spise... Du tuller ikke med sjokoladen min, atså, men den var kanskje litt i overkant.

I tillegg merker jeg nå denne uken (5+4) at jeg blir fort ør når jeg trener, og veldig fort andpusten. Det overrasket meg, hadde ikke trodd at det skulle komme så mye, så fort.
 
Haha, for noen utrolig bra symptomer, det der høres jo helt merkelig ut. :D

Jeg blir småkvalm på tilfeldige øyeblikk, utrolig oppblåst, sover kjempelett, må tisse hele tiden, og er HORMONELL og blir sur og gråtete for de rareste ting. Her for en stund siden overbeviste jeg meg om at mannen ville forlate meg fordi vi var uenige om hvor me sjokolade vi burde spise... Du tuller ikke med sjokoladen min, atså, men den var kanskje litt i overkant.

I tillegg merker jeg nå denne uken (5+4) at jeg blir fort ør når jeg trener, og veldig fort andpusten. Det overrasket meg, hadde ikke trodd at det skulle komme så mye, så fort.
Det med Q-tipsen er rett og slett plagsomt. :p
Så bra at du har så sterke og fine symptomer. :)
 
Ømme pupper ( Fy så vondt!) Lillegutten min elsker å hoppe på meg og klemme, gjør vondt så jeg må bite tennene sammen så jeg ikke hyler.

Ellers er jeg så trøtt at jeg kan gjerne sove i timesvis. Sliter med forstoppelse :(

Og sist, KVISER! :p
 
Tror jeg begynner å bli kvalm :( og jeg som faktisk trodde jeg skulle slippe unna denne gangen
 
Har fått utrolig mye kviser, likt som forrige gang. Kjenner jeg vil grine, så virkelig ikke ut forrige gang kviser over alt! :(
 
Mine tegn som fikk meg til å teste var mye vondt i magen (kjente det igjen etter første). Nå har kvalmen begynt å sige på, spesielt om kvelden/natta.
 
Er 6+3 i dag og har veldig ømme pupper (vokst en god del), stiklinger i magen, luktesans ut av en annen verden, går ofte på do, varierende matlyst, uvel - men ikke så kvalm av jeg får brekninger/kaster opp, sover som en stein (ellers veldig var på lyder om natten, men ikke nå), kviser, trøtt/slapp og veldig oppblåst.. Krysser fingre og tær for at jeg slipper unna kvalmen, da jeg takler dårlig å kaste opp.
 
7+6. Fortsatt småkvalm og ømme pupper. Litt tøying og strekking, men ikke like mye som tidligere. Hadde litt lyserosa i trusa og på papiret på fredag. Var forhåpentligvis bare sensitive slimhinner. Tok canesten et par dager før, så kan jo være grunnen, men ekkel følelse allikevel.
 
Auu, nå kom ømme pupper!
 
Skikkelige murringer nå når jeg skal legge meg, kjennes ut som vonde menssmerter.. :arghh: Håper det ikke er noe galt..
 
Er kvalm som ett uvær, 8+0 i dag..
Noen gode tips??
 
Back
Topp