Symptom-tråd

*Første jeg merket var uren hud, altså kviser.
*Også er jeg veldig hoven i hendene om morran (og natta ). Våknet en natt av at ringe fingren verket noe veldig! Så måtte jo bare ta av ringen, var så vidt jeg fikk den av! ellers så sitter den jo bra! 
*Også har jeg fått veldig mørkt urin, og det pleier jeg ikke å ha.
* Noe utflod, men ikke hvert noe veldig nå.
* Dårlig humør!! (men det kan ha noe med at jeg slutta å røyke for 1 uke siden)...

- Trøtt
- Murring i mage og rygg
- Hodepine

Skulle nesten øsnke jeg hadde litt symptomer bare
for at det skal bli litt mer virkelig at det har flyttet noen inn i magen min.....emoticon

Mine symtomer til nå er:

- Stikking og murring i nedre del av magen
- Ømme og vonde pupper (spesielt på kvelder)
- Er veldig trøtt
- Har problemer med å sove
- Fått noen kviser på kinna
- Veldig oppblåst på kveldene ( ser jo gravid ut  :p )

*Små kvalm
*Mensmurringer
*Hodepine
*Stikkninger
*Ømme pupper
*Oppblåst

I dag har det kommet for fult!

*uggen
*vært øm i magen hele tiden, sover dårlig pga det .
*puppene er ømme og blodårene er veldig synlige
*svimmel

nr 3 dette så regner med å merke alt fort.. :)

Er 4+5 i dag.

Første graviditet, så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter-- Men veldig oppblåst, og ømme pupper.. Ekstra utflod, og ekstra dobesøk. Håper jeg får mer symptomer etterhvert sånn at jeg "merker" mer.. :) 

Samuels hjertemamma skrev:
Da lager jeg likegodt en symptomtråd, alltid like gøy å se hvor forskjellige symptomer vi kan ha :-)

Her er de tidlige symptomene:

- Litt murringer i magen, men kun i perioder- kjennes ut som jeg skal få mensen
- MYE utflod (sorry detaljer men dette er tross alt en symptomtråd ;-)
- Mista mye hår siden jeg har født for under 5 mnd siden men noen dager etter eggløsninga slutta jeg plutselig å miste hår.
- Litt ekstra trøtt
- Varm og urolig om natta...vanskelig å få sove selv om jeg er trøtt

4+1:

-kjennes ut som jeg "strekker noe" i nedre del av magen hvis jeg reiser meg litt fort.

5+2:

- TRØTT!!!

5+5: Min første ugne dag med 1 stk brekning!! yeee!!

Periodevis mensmage
Trøtt og lite energi
Litt uvel nå og da
Må tisse HELE tiden
Kommer vel mer snikende etter som ukene går...

er 4+6 og har fryktelig vondt i brystene(merker det spesielt når jeg tar av meg bh)mensmurringer i perioder
småkvalme som kommer og går

JanBaby skrev:
Er 4+5 i dag.

Første graviditet, så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter-- Men veldig oppblåst, og ømme pupper.. Ekstra utflod, og ekstra dobesøk. Håper jeg får mer symptomer etterhvert sånn at jeg "merker" mer.. :) 

I dag hadde jeg min første do-natt... kjedelig å våkne trøtt og sliten når man sitter med hjemmeeksamen..

- STIKNINGER I LIVMOR/RUNDT EGGSTOKKER!!!! :P (en stor plage, vondt som fy..)
- Trøtthet som kommer og går
- Uggenhet som kommer og går
- Oppblåst
- Ømme bryster
- Sover lettere, våkner mye tidligere (kan være vanskelig å sovne)
- Tisser oftere :P

Hei på dere og gratulerer med dagen!!! Hurra :) Jeg er nå i uke 8 og føler meg ganske dårlig... Er uggen og kvalm, men spyr ikke. Veldig sliten og svimler mye. Lurer på om dere klarer å "fungere som vanlig" i forhold til feks. jobb? Jeg har kun vært borte en dag til nå, men merker at det virkelig tar på!!

har ikke så mye symptomer. håper egentlig kvalmen kommer skikkelig eller mye utflod(som de fleste får?), sånn at jeg faktisk tror på at jeg er gravid. he he.. men hittil:

* Ømme pupper/brystvorter, litt tyngre men ikke særlig mye større
* liiiten kvalme som kommer og går, mer uggen..
* går på do hele tiden, men kan være pga jeg drikker en del :)
* har mye luft i magen og går på do med nr 2 flere ganger pr dag enn vanlig
* "rastløse" ben? om det er det samme som verk i ben.
* ekstremt trøtt! er på jobb, og ja.. med døgnvakter er det ikke lett å holde seg våken og stå opp tidlig akkurat.. 

jaja.. håper jeg får litt mere konkrete symptomer, sånn at jeg kanskje tror på testene! hehe..:D 

Gratulerer med dagen i dag alle sammen!

Jeg har ingen symptomer enda, bortsett fra at jeg er litt mer trøtt enn vanlig. Jeg er bare 4+5 nå, men håper det fortsetter som nå. Sist jeg var gravid var jeg også mer trøtt enn vanlig, ellers merket jeg ikke så mye til at jeg var gravid de første månedene. Så håper jeg får det likt denne gangen.

Ikkje så masse symptom enda, og eg nyter det!!!
Har stikningar, mensmurringar, ømme puppar i periodar.
TRØTT
Litt uggen, men ikkje kvalm (vart ikkje kvalm før uke 6 sist, håpar eg blir det enda seinare denne gangen!!)
Har hatt små mengder brunlig utflod i dag, og er derfor skeptisk til om det går bra denna gangen, men på ingen måte bekymra for alt mulig slik som sist :o)

Humørsvingninger ( stakkars mannen),
kvalm og uggen store deler av dagen,
Puppene føles som to kanoner og er ømme
Trøtt
Ting smaker annerledes.

*ømme bryster
*småkvalm noen dager
*trøtt, men så varm og urolig at jeg ikke får sove
*bekkenløsning - arg og skrekk og gru, i uke 5 allerede!
*stikking i livmora
*null tålmodighet, hormonell og humørsyk
*sliten rett og slett :/

Kjenner jeg gruer meg litt til resten av sommeren. 

Her sliter jeg også veeeldig med dagsformen..er helt utenfor- uggen og kvalm- er enten utsultet eller stappmett - oppblåst,vondt i hele livmorområdet, svimmel om jeg reiser meg fort, Ikke ømme pupper men de vokser () trøtt som en dupp, gråter av alt og ingenting,mye smaker annerledes, ekkel smak i munnen, fått kviser men verst er det altså med de stikningene og kraftige mensaktige smertene som gjør at jeg blir så redusert i hva jeg orker..
Har måttet reise hjem fra jobb to ganger pga kvalme og smerter- vil bare ligge på sofaen.. Håper det går seg til etterhvert! Jeg vil gjerne fortsette å holde meg i form og trene:)

Er bare 4+3 enda, så det er ikke så mye, men jeg har masse mensliknende smerter, strekninger i sidene når jeg reiser meg eller nyser, litt småuggen av og til, men ikke ille ennå, og brystene er blitt fyldigere og tyngre, men ikke så ømme enda. Trøttheten har såvidt begynt å komme, men jeg vet av erfaring at den snart blir MYYYE verre. Må bare skynde meg å komme gjennom eksamensperioden før det slår til for fullt! :-)

Back
Topp