Symptom tråd?

Tro,håp,kjærlighet

Betatt av forumet
Er det en symptom tråd her inne allerede?
Jeg syns det er veldig greit med slike symptom tråder, for da får man litt oversikt over alle de symptomene andre får, også lærer man jo ofte at ikke alle er like:)

Noen som vil dele symptomene sine med meg`?

Mine er hvertfal i korte trekk:
Halsbrann.
Stikking i bryster.
Økt utflod.
Mens murring.
Uren hud.
Plutselig gått fra å hate løk og tomat til å elske det (kanskje ikke symptom men veldig veldig rart hehe).
Veldig mange rare drømmer om nettene

Hva er deres?

Slenger meg på tråden!

Er 4+6 idag og mine symptomer er:

egentlig INGEN!!!!

Andre ting som kan være et tegn men som ikke er så veldig uvanlig til meg å være er at jeg har vært veldig frossen i det siste og litt tett i nesa. Små ømme pupper men men det har jeg også normalt etter el.

Rart å faktisk si at jeg ønsker meg symptomer. Litt bekymra om alt er bra med spiren...

Bollemage2 skrev:
 Rart å faktisk si at jeg ønsker meg symptomer. Litt bekymra om alt er bra med spiren...

Samme her, murring i magen, trøtt og vondt i korsryggen, men hvor blir det av kvalmen og de ømme puppene?!?
Ja, også har jeg fått veeeeldig god luktesans, kanskje jeg ikke mangler på symptomer når jeg tenker meg om...

Jeg m¨å legge til at jeg er ekstremt trøtt for tiden:)

Ja symptomer er jo litt greit å ha slik at man vet at ting skjer:)
Så jeg er glad for alle jeg har, men jeg kunne godt vært foruten halsbrannen hehe..

Jeg har noen symptomer:)

-Kvalme (kommer og går, blir plutslig DØDS kvalm, så går det bort)
-stikkinger i magen
-murringer
-ømme bryster
-super luktesans (ikke alltid positivt det)

Kan ikke si jeg har MYE symptomer, men her er mine:

- Luft i magen
- VELDIG tørst, HELE tiden! (Har allerede drukket 1,5 liter i dag, og om natta går det minst en halvliter vann...)
- Mensmurringer i magen
- Noen stooooore kviser

Men er ikke kvalm enda... håper jeg slipper, for jeg har sagt til min kjære at om jeg en gang er så heldig at jeg blir gravid, skal jeg spy med et smil!! :-S Vil ikke bevise at jeg greier dette :-P

Jeg har også sagt at jeg skal smile meg gjennom oppkast ;) bare jeg får til å bli gravid hehe..

Jeg klarte jo å starte å gråte ista fordi min kjære hadde kastet de siste 15 (ok kanksje 30) bønnene i tomatsaus som jeg hadde sååååå lyst på hehe...

Kvalm i perioder
SULTEN
Kviser
Svimmel
Må på do hele tiden (1 gang i timen)
Halsbrann(ikke mye, men etter jeg har spist middag/snacks)
Mensmurringer
Vondt i ryggen
Gått opp 1 str i bh
Mørkere område rundt nippelen
TRØTT

Og jeg nyter det, for dette tyder på at alt går den riktige veien 

Trøtt
Ømme pupper
Økt utflod
Mensmurringer
Tisser hele tida

venter bare på kvalmen :)

Ja vi får prøve å nye symptomene vi har også, selv om det ikke er så lett:) Det er et godt tegn de er der, og vi er jammen meg heldige som får oppleve det:)

Er 4+3 i dag og har allerede en del symptomer:
-Kvalme/brekninger/oppkast
-Smerter i korsryggen
-Mensmurringer og andre stikkinger/smerter i mage og underliv
-Ømme bryst/såre brystvorter
-Trøtt

Mine er:

Veldig oppblåst i magen etter jeg har spist (ser ut som jeg er 5mnd på vei!)
Luft i magen
Stikkinger i magen
Verker i korsryggen
TØRST
Dårlig matlyst
Uren hud
Masse hvit utflod
Trøtt

jeg er 5 uker i morgen og her er mine få:

ømme bryst
mens murringer
Urenhud/tørr hud i ansiktet
merkelige drømmer
tisser ofte
luktesansen min er som en sporhund
trøtt som fy
tett i nesen, blør lett neseblod

Mine symptomer er : Kvalme som kommer ofte, sulten og kvalm samtidig faktisk.! Meget rart synes jeg.... Ømmebryster, stikking i magen litt forskjellige plasser.. vondt i hoftene noen ganger viss jeg står for lenge. lyst på noe surt godis.. :) tisser oftere enn normalt. humørsvingninger som bare det. Trøtt hele tiden. og luft i magen og oppblåst til tider. uktesansen er på topp! utflod er også en del.. rart med det.. Kviser i panna.. skulle tru jeg har kommet i tennåringsfase. :/ Hvordan føles murringer??

Mine symptomer er:
- Sinnsykt vonde/ømme pupper
- Tørst hele tiden
- ekkel smak i munnen
- Trøtt
- Lett kvalme som kommer og går.
- Stikkinger/murringer i magen

Jeg er 6+1 i dag:

- Veldig trøtt

- Konstant sulten, må spise HELE tiden.. (uff hvor stor skal jeg bli..)

- Småømme pupper, og de har kanskje blitt litt større

- Småuggen i kroppen, begynte å bli småkvalm i går, bedre i dag

- Mye utflod

- Småmurringer/stikkinger i magen

Hmmm.. Trodde jeg hadde lite symptomer jeg, men var visst noen likevel 

ok, da er det ikke slik jeg har hatt.. ikke typisk slik mens murringer.. men føles som leer mus i magen.. småe rykkninger... prøver å forklarer... men ikke så lett..

Har ikke hatt noen syptomer de siste dagene, håper kvalmen kommer snart sånn at jeg vet at spiren fortsatt er der :) nesten så jeg vurderer å ta en ny test :)
Når det er sagt så kjenner jeg innimellom at det stikker i puppene. Dessuten har jeg gått ned nesten to kg fordi at matlysten er borte, ikke minst lysten på sjokolade

Eg e 5+3 i dag:-)
 Mens murringer. Men d e over nå.
Ømme pupper.
Litt stikking i magen.
Luft i magen.
Heldigvis ikkje kvalm. Bare litt når eg e svolten.

Back
Topp