Symptom og kjønn

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Hvis du vet hvilket kjønn du venter, hvilke symptom har du og har hatt så langt? Spennende å se om mytene stemmer rundt kjønn og symptom eller ikke :) Sleng gjerne på om du har motsatt kjønn fra før og om det var annerledes da :)
 
Jente - mye kvalm
Gutt - lite kvalme
Gutt- veldig mye kvalme
Jente - lite kvalme
Gutt - mye kvalme

Så ingen sammenheng for min del :chicken: helt tilfeldig.. og hvert svangerskap har forløpet noe ulikt mht symptomer etc.
 
Gutt - spydde som en gris til langt uti 2. trimester. Helt hodepinefri! Spiste veldig usunt og cravet sukker!
Gutt 2 - kvalm og spydde, voldsom bekkenløsning. Svangerskapsmigrene.
Gutt 3 - kvalm, men mye mindre enn de to første. Svangerskapsmigrene. Bekkenløsning men ikke så ille som de to første. Elsket alt søtt.
Jente (?) - kvalm, men mye mye mindre enn med guttene, ikke spydd noe utenom ved forkjølelse. Hodepine, og migrene som vanlig. Helt avsmak på brus og veldig søtt, hvertfall enn så lenge. Og føler magen er mye mindre så langt enn med guttene.
 
Gutt: sykt god fysisk form, slet litt med søvn. Halsbrann de siste ukene om kvelden/natta. La på meg på magen. Taklet ikke kullsyre, måtte ha banan. Ikke kvalm og vondt i bekken før fødsel var i gang.
Baby2: bekkensmerter fra dag 1, mye kvalme spesielt om kvelden, mye trøtthet, hoven, lagt på meg på mage/hofte/lår. Ulik mageform enn sist. Får vite kjønn neste fredag, blir spennene!
 
Back
Topp