Symptom når egget slipper?

Cowgirl

Forumet er livet
Vi som prøver :)
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Jeg er på jakt etter å finne ut når el var denne gangen :hilarious:
Den ene dagen hadde jeg noe som kjentes ut som ligamensmerter ut mot begge sidene, nesten som det strakk seg veldig. Kan dette være når egget slapp? Noen som har opplevd lignende eller har dette som et symptom?
 
Jeg har noe som minner om ligamentsmerter. Og jeg føler at egget slipper når de avtar. Men om det stemmer vet jeg ikke. Normalt har jeg 4-5 timer med intense smerter før det plutselig slipper. Jeg kan da kjenne hvilken side egget kommet fra og. Når jeg da har hatt vondt i 1.5 døgn denne gangen, dog ikke like vondt blir jeg forvirra :smiley-ashamed004
 
Det ser ut som jeg var i dpo-land da jeg kjente disse ligament-smertene. Jeg har mye menssmerter nå så tr kommer nok i dag :)
Da var jeg isåfall 2 dpo da jeg kjente dette.
 
Jeg får urolig mage og blir veldig oppblåst. Det varer kun i noen timer den dagen også forsvinner det like brått som det begynner. Er helt merkelig
 
Det ser ut som jeg var i dpo-land da jeg kjente disse ligament-smertene. Jeg har mye menssmerter nå så tr kommer nok i dag :)
Da var jeg isåfall 2 dpo da jeg kjente dette.
Ifølge Flo-appen hadde jeg el på fredag, men hadde ganske klare smerter på den ene siden i går, mandag. Så da trodde jeg bare at jeg hadde bommet på el kanskje. Ganske kjipt i så fall.
 
Back
Topp