Symptom-jakt

TePa

Elsker forumet
Noen som har begynt symptomjakt? Ser det nærmer seg IKM for de første :)
 
Nei har ikkje tatt opp den jakta enda:-) Har ikkje EL før i slutten av mnd.. Men gleder meg til dei første gravide melder sin ankomst:-)
 
Jeg har virkelig begynt jakten på symptomene Har til nå kjent stikkinger, mensmurring nederst i magen, litt øm på yttersidene av brystene, mer bekkenvondt (har slitt med det siden første svangerskap) og TRØTT til enhver tid! Håper virkelig det ikke bare er innbilning.. skal teste til fredag, men er usikker om jeg klarer å vente så lenge, hihi ;-)
 
så spennende! Stemmer alle de tegnene lover det jo bra! Fredag er jo snart. Jeg må no vente til ut i uken etter tenker jeg.
 
Jeg leter litt kanskje, men det er jo grådig tidlig enda! Jeg skal ikke teste før i slutten av neste uke:P Regner med at jeg hadde el mellom 12. og 14. en gang.. Så kan vel tidligst teste rundt 25. tenker jeg!
Håper det går fort til da!!!!
 
Har el nå, så kan ikke teste før i slutten av mnd, men guri så spennende det er. Ser det er en del nov`09 jenter innpå her som prøver. Hadde vært veldig koselig og kommet i samme forum igjen
 
Ja, jeg la merke til akkurat det samme:)
Hadde vært hyggelig ja:D

Her har jeg faktisk noen symptomer, men det er jo altfor tidlig:/ Så usikker på om det er forsinket el eller noe annet.
Hadde jo murringer og elsmerter i midten av forrige uke også. Så vet neimen ikke.. Har hatt sex hver/annenhver dag siden forrige søndag. Så bør jo ha klaffet sånn sett, så sant jeg har hatt el.

Men nå sitter jeg her da, med ømme pupper.. Sånn at de liksom kjennes mye større ut på sidene, og når jeg tar armene frem og tilbake på siden av puppene så kjenner jeg at det er ømt! Og jeg er oppblåst og rar i magen på en måte... Men om el er forsinket kan det gi disse tegnene også.

 


Christine88 skrev:
Ja, jeg la merke til akkurat det samme:)
Hadde vært hyggelig ja:D

Her har jeg faktisk noen symptomer, men det er jo altfor tidlig:/ Så usikker på om det er forsinket el eller noe annet.
Hadde jo murringer og elsmerter i midten av forrige uke også. Så vet neimen ikke.. Har hatt sex hver/annenhver dag siden forrige søndag. Så bør jo ha klaffet sånn sett, så sant jeg har hatt el.

Men nå sitter jeg her da, med ømme pupper.. Sånn at de liksom kjennes mye større ut på sidene, og når jeg tar armene frem og tilbake på siden av puppene så kjenner jeg at det er ømt! Og jeg er oppblåst og rar i magen på en måte... Men om el er forsinket kan det gi disse tegnene også.



Ja, hadde vært kjempekos. Vi er vel 4 jenter fra nov`09 innpå nåEr vår andre pp nå og håper virkelig spiren sitter denne mnd. Har et julibarn ifra før og og det er kjempefin mnd og få en liten en iJaaa, jeg har el nå! Oppblåst, ØMME pupper, og skikkelig prompemaga Og litt sånn mensvondt i tillegg! Rfsu sine tidlig tester kan man teste med en hel uke før ikm. Akkurat bestilt en sånn. Utålmodig, jeg? Næææh
 


mammatil2prinsesser skrev:


Christine88 skrev:
Ja, jeg la merke til akkurat det samme:)
Hadde vært hyggelig ja:D

Her har jeg faktisk noen symptomer, men det er jo altfor tidlig:/ Så usikker på om det er forsinket el eller noe annet.
Hadde jo murringer og elsmerter i midten av forrige uke også. Så vet neimen ikke.. Har hatt sex hver/annenhver dag siden forrige søndag. Så bør jo ha klaffet sånn sett, så sant jeg har hatt el.

Men nå sitter jeg her da, med ømme pupper.. Sånn at de liksom kjennes mye større ut på sidene, og når jeg tar armene frem og tilbake på siden av puppene så kjenner jeg at det er ømt! Og jeg er oppblåst og rar i magen på en måte... Men om el er forsinket kan det gi disse tegnene også.



Ja, hadde vært kjempekos. Vi er vel 4 jenter fra nov`09 innpå nåEr vår andre pp nå og håper virkelig spiren sitter denne mnd. Har et julibarn ifra før og og det er kjempefin mnd og få en liten en iJaaa, jeg har el nå! Oppblåst, ØMME pupper, og skikkelig prompemaga Og litt sånn mensvondt i tillegg! Rfsu sine tidlig tester kan man teste med en hel uke før ikm. Akkurat bestilt en sånn. Utålmodig, jeg? Næææh


Ja, for jeg har hatt noen av de sammen tegnene vel el. Men den er jo overstått (tror jeg).. Og nå gjør det liksom vondt i puppene når jeg går.. Merkelige greier..
Jeg har 8 tester fra bt, og må bare smøre meg med tålmodighet en drøy uke til i allefall.. Hvis ikke jeg klarer så selger de rfsu sine tester på butikken rett nedi gata  
 
jada, jeg er her ennå jeg også, fra nov 09


men jeg må da høre med legen min først om vi får prøve på PP2 for de hadde funnet postivt utslag på celledelings prøven min fra underlivet....

krysser alt jeg har for at legen min sier at alt er i orden og vi ikke må vente et år!!!


MissM
 


Miss M28 skrev:
jada, jeg er her ennå jeg også, fra nov 09


men jeg må da høre med legen min først om vi får prøve på PP2 for de hadde funnet postivt utslag på celledelings prøven min fra underlivet....

krysser alt jeg har for at legen min sier at alt er i orden og vi ikke må vente et år!!!


MissM


Uff, håper dere får klarsignal fra legen*krysser fingre for deg* Er det noe du har hatt før? Jaaah, vi skal inn i juli gjengen vi jenter
 
I går da jeg skulle kose meg med kinamat ble skuffelsen stor da det frityrstekte svinekjøttet smakte FISK!! Hehe jeg hadde et lite problem sist gang med at en del forskjellig mat smakte fisk :p
(Gubben spiste også kjøttet, og han kjennte ikke fiskesmaken :)

Ellers så har kjennt litt på kvalmefølelsen når jeg har "spist" tyggi i det siste...

Men frykter jo veldig at det bare er innbilning da 
 
spennende med symptom jakt, i hvertfall når det er 1. på og forventningene ikke er aaalt for høye. I går var jeg støl i ryggen og en rar følelse av at magen var full på en måte. Idag har jeg mens smerter og er litt oppblåst i magen. Men er jo bare ca 5 dpo (mulig 4). Så synst det var noe tidlig. Håper alle dere andres symptomer tyder på positiv test snart :)
 


mammatil2prinsesser skrev:


Miss M28 skrev:
jada, jeg er her ennå jeg også, fra nov 09


men jeg må da høre med legen min først om vi får prøve på PP2 for de hadde funnet postivt utslag på celledelings prøven min fra underlivet....

krysser alt jeg har for at legen min sier at alt er i orden og vi ikke må vente et år!!!


MissM


Uff, håper dere får klarsignal fra legen*krysser fingre for deg* Er det noe du har hatt før? Jaaah, vi skal inn i juli gjengen vi jenter



Ja, vi skal det altså!!
Håper også du får klarsignal MissM:)
 


Christine88 skrev:


mammatil2prinsesser skrev:


Christine88 skrev:
Ja, jeg la merke til akkurat det samme:)
Hadde vært hyggelig ja:D

Her har jeg faktisk noen symptomer, men det er jo altfor tidlig:/ Så usikker på om det er forsinket el eller noe annet.
Hadde jo murringer og elsmerter i midten av forrige uke også. Så vet neimen ikke.. Har hatt sex hver/annenhver dag siden forrige søndag. Så bør jo ha klaffet sånn sett, så sant jeg har hatt el.

Men nå sitter jeg her da, med ømme pupper.. Sånn at de liksom kjennes mye større ut på sidene, og når jeg tar armene frem og tilbake på siden av puppene så kjenner jeg at det er ømt! Og jeg er oppblåst og rar i magen på en måte... Men om el er forsinket kan det gi disse tegnene også.



Ja, hadde vært kjempekos. Vi er vel 4 jenter fra nov`09 innpå nåEr vår andre pp nå og håper virkelig spiren sitter denne mnd. Har et julibarn ifra før og og det er kjempefin mnd og få en liten en iJaaa, jeg har el nå! Oppblåst, ØMME pupper, og skikkelig prompemaga Og litt sånn mensvondt i tillegg! Rfsu sine tidlig tester kan man teste med en hel uke før ikm. Akkurat bestilt en sånn. Utålmodig, jeg? Næææh


Ja, for jeg har hatt noen av de sammen tegnene vel el. Men den er jo overstått (tror jeg).. Og nå gjør det liksom vondt i puppene når jeg går.. Merkelige greier..
Jeg har 8 tester fra bt, og må bare smøre meg med tålmodighet en drøy uke til i allefall.. Hvis ikke jeg klarer så selger de rfsu sine tester på butikken rett nedi gata  

Hihi, har også tester fra billige tester, men måtte ha en sånn tidlig test også. Håper virkelig det blir et lite juligull på alle oss som ønsker det<3 haha, dagene går så treigt til man kan teste synes jeg! Så skal teste om en 9 dagers tidHeldiggrisen som får kjøpt tester rett nedi gata, bor på landet jeg så...

Ja, ikke alltid like greit med denna el`n. Frustrerende når man lissom er litt avhengig av den.
 
Back
Topp