symptom fri?

1rosa+spire?

Glad i forumet
jeg har nesten ingen symtomer[8|] Er trøtt, har litt murringer og hodepine. Det kan komme av så mye forskjellig... Og jeg føler meg ikke gravid. Men alle testne jeg har tatt sier jo noe helt annet[:D] hehe

Noen flere som har det slikt?

Samme her[8D]
Hehe, tror ikke det er noe feil så tidlig da=)

Har det ganske så likt jeg også! Hadde det ikke vært for IKM, så hadde jeg ikke tatt noen test og alldeles ikke trodd jeg var gravid[:)] MEN - jeg er grusomt trøtt, men tenkte først det kom av våkennetter med lille dattra mi på 7 mnd, som ennå skal ha nattmat[&:]

Jeg har ganske mange symptomer.... Egentlig.. Men det kan likså komme av andre ting... [:)] Men det kommer nok tidsnåkk på deg [:D] Når babyen vokser seg større å gjør seg bemerkelig.. Gravid er du jo så[:D][:D][:D]

hehe ja det kommer nok en dag og nesten dreper meg hehe[:D] Kjenner mange som har sliti masse med kvalmen og nesten holdt på å dø haha...

Jeg hadde det også sånn til å begynne med men jeg er gravid uten tvil

er ikke bekymret. men bare syntes det er såååå rart hehe

ORIGINAL: Hemmelig gravid

er ikke bekymret. men bare syntes det er såååå rart hehe

sign.

merker ikke mye enda jeg heller..litt sliten, noe murringer på kveldstid og veldig sulten[:D] null kvalme, heldigvis..
vært litt småuggen idag faktisk, men gikk greit når jeg bare fikk mat..masse mat [:)] har dilla på salinas kjeks og cherrytomater..naaam

har en del symptomer, men den jeg foreløbig merker mest til er at puppene min kjennes mørbanka ut. Håper virkelig jeg slepper kvalmen!!!!!!!!!!! Hadde hyperemesis i fjor, det er det jævligste jeg har vært med på! så bilde av meg selv i går fra jeg hadde det, jeg så ut som jeg var døden nær, og sånn følte jeg meg og. Ble lagt inn pga det et par ganger og[:'(]

Jeg har heller ikke noen symptomer! Men jeg får ikke sove om natten men vet ikke hvorfor! Forferdelig irriterende hvertfall!!![:@] Datteren har bronkitt så hoster masse om natten så hun våkner ofte, men jeg er jo våken uansett så.... [:D]

Her og er det stille. nesten for stille. Men er vel ikke lenge før kvalmen banker på døra heller

Hehe, ja det skal vi faktisk være :) Ingenting som er verre enn å være kvalm. 

Det går virkelig ikke bra for meg i dag...

Håper ikke blødningene jeg stod opp til i dag sier at jeg mister babyen... Fått ganske sterk pos test med morra urina, men når jeg skulle tørke meg var det lys rosa blod på papiret:S

Det er 30% som har blødninger tidlig i svangerskapet, så trenger ikke være farlig. Håper alt går bra med deg! Men om det blir mye blod, ville jeg tatt kontakt med legen. Godt å få han/hun til å se på deg, så slipper du å gå rundt og være redd.

Pyh hvor er man bekymret hele tiden...... Har abortert første gang, der havde jeg veldig ondt i maven... men blødte ikke og måtte til sidst ind og have en udskrapning. Anden gang havde jeg også ondt - men alt gik bra og vi har en skøn jente på 3 år i neste måned.

Nu er jeg endelig etter 2 år gravid igen, og jeg var først bekymret fordi jeg havde ondt... nu har jeg det mye bedre kun murring.... veldig lite kvalme og lidt ømme bryster.... og så er jeg livred for at fosteret er gået til og symtomerne derfor er ved at forsvinde....

Har hørt man kan gå rundt sådan lenge uten noen ting skjer - noen som har prøvet det????

Vil så gjerne slappe af og nyte det.

5+5 på vei....

Så stille det skal være i kroppen da. Begynner å tvile noen ganger på om jeg faktisk er gravid. Før IKM så hadde jeg jo masse små tegn dom fortalte meg at noe var på gang. men nå kjenner jeg ikke en gang at det jobbes i livmora [8D] Puppene er ikke så ømme i dag, men har noe forferdelig vondt i hode, hadde det i hele går også... Hmmm... 

meg [:)] kunn trøtt.noen kviser å ømme pupper der stopper allt [:)]

Back
Topp