Ja... Bekymrer meg alltid for noe... De forrige 2 svangerskapene var jeg veldig dårlig, kvalm, utslitt, dårlig mage (både forstoppelse, luft og stikk motsatte pga hormoner i starten).. Hadde nye mens murring begge ganger +tidlig bekkensmerter/løsning hvor bekkenet låser seg ofte(gikk til kiropraktor hver uke sist for å holde deg i sjakk og ikke bli sengeliggende)! "problemet mitt kommer her" : denne gangen var jeg konstant dårlig i magen (enda dårligere enn vanlig, og til vanlig sliter jeg i så stor grad med ibs og magesmerter, at jeg ikke klarer å jobbe f eks for tiden.., så er vant til veldig store magesmerter daglig), merket endel kvalme på ettermiddagen og ellers veldig hormonell.. Og sovner kl 19 hver kveld med barna... Det som bekymrer meg er at de forrige svangerskapene har jeg følt meg MYE dårligere i starten, jeg vet heller ikke sikkert hvor langt jeg er, men tror uke 6..så jeg tenker hele tiden at kanskje det går galt denne gangen siden jeg ikke er enda dårligere... Alternativt er jo at jeg bare har blitt så vant til å føle meg dårlig til daglig uten graviditet og derfor føler det annerledes denne gangen! Noen andre som har vært gravid før og føler seg bedre denne gangen og derfor blir bekymret?? (burde jo egentlig bare være glad for å ikke være like dårlig som før, men har aldri mistet, så tenker det verste... Har endel murringer i Ryggen hver dag og det har jeg hatt hver gang i starten)!