*sympati graviditet*

Muffin

Forelsket i forumet
Noen her som har menn/kjæreste/samboer som får svangerskapssymptomer også?

Min mann sier han gjør det. feks:  cravings, dårlig matlyst, humør, og nå rygg/hoftesmerter.

Er visst mange teorier hvorfor dette oppstår, og en lege kan utføre en rekke tester for å diagnosere en sympatisk graviditet. Forhåpentligvis så trenger vi ikke det.
 
hahaha :) seriøst??!! moromt, nja har nok ikke sett noe til dette hos mannen enda :)
 
Min mann er bare kjempesøt med meg :) Koser på magen, passer på meg. Tar hensyn når jeg er uggen osv. He's the best!! <3
 
Mannen min har en tendens til å bli syk når jeg er det, uansett om det er smittsomt eller ikke
 
Så utrolig herlig :) Og litt morsomt :) Det har jeg aldri hørt om før... Høres ut som mannen din er en veldig empatisk person som "lider" sammen med kona si :)

Min mann får ingen sympatisymptomer, men tror han syns det er vanskelig å se at jeg blir så dårlig. Er utrolig omtenksom og stuller og steller hele tiden. Stakkar de snille mennene våre, de må tåle mye om dagen ;)
 
Ja, snill og omtenksom er han, og ikke minst, så gleder han seg til å bli pappa for første gang. Har fått seg praksisplass i en barnehage så nå får han *trening* også ^^.
 
Back
Topp