Symkemld pga

Angelise

Elsker forumet
Ekstremt trøtt og sliten og gele i kroppen?
Jeg har null energi selv etter en natt med 9.5t med sammenhengende søvn! :O og gutten vår på 3.5 liker jeg det ikke går utover når han er ferdig i bhg...:(
Jeg skal klare å komme meg på jobb i dag så jeg bla annet får snakke med sjefen. Og ringer kanskje legen også for å se om kroppen mangler noe.
Er det noen her som er sykemld pga noe sånt? Hvordan har du det nå?

Jeg var sykemldt pga dette før jeg søkte svangerskapspenger.
Delvis pga d-vitamin mangel, men over til svangerskapspenger relatert senere.
Kan det kanskje være en ide med gradert sykemld en periode og se om det hjelper? Du skal jo kunne fungere i hverdagen!

Ja..har vært SM i en uke nå.. Kan ikke si det går fremover heller.. Har tatt blodprøver, som jeg lå innenfor normalen på alt..utrolig nok spør du meg..
Men det har nok sammenheng med kvalmen og lite inntak..
Håper du, og vi alle, snart blir bedre!!

Med første så ble jeg sykemeldt pga trøtthet, jeg klarte ikke å holde meg våken så sovna på jobb og alt. Det ga seg etterhvert og når jeg var en 14-16 var jeg ikke like trøtt lenger.

I dag har det egentlig gått greit, så da gjenstår det å se i morgen hvordan dagen blir..

Jeg var det en stund tilbake, kanskje ett år..? Var sm en stund! Så regner med du får det ;)

I dag kommer jeg til å dra på jobb for så å ringe legen for å høre om jeg kan få en kjapp time hos han i dag! Sovet kjempe dårlig i natt, og var sen i seng pga dårlig mage :/
Gutten min våknet nå 0615, så han holder meg oppe nå.
Bena føles virkelig hele tiden ut som gele...
Den juleferien skulle begynt nå...

I dag kommer jeg til å dra på jobb for så å ringe legen for å høre om jeg kan få en kjapp time hos han i dag! Sovet kjempe dårlig i natt, og var sen i seng pga dårlig mage :/
Gutten min våknet nå 0615, så han holder meg oppe nå.
Bena føles virkelig hele tiden ut som gele...
Den juleferien skulle begynt nå...

Ring legen du. Høres ikke ut som kroppen din har godt av at du pressee deg på jobb.

eg har vert SM i 1 mnd og er det frem til øve nyttår.pga kvalme og ekstrem trøtt het.
står opp i 8 tiden å legger meg kl 11, så sover eg i alt ifra 1 til 3-4 timer. Nor kl kommer til 2200 sliter eg å veldig med å ver våken ..

I dag går det faktisk ganske bra! Så bare håper det kan holde seg slik til hvertfall over nyttår! :)

Back
Topp