Symfysesmerter!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Noen som har erfaring med det?

Har hatt vondt i symfysen + halebein etter trening og lange turer. Stivner til på kvelden, og det er veldig vondt der nede om nettene når jeg skal snu meg osv.

Er det bekkenløsning eller er det pga barnet som trykker nedover. Er jo 34 uker nå, og vet han ligger med hodet ned.

Noen som aner?

Bør vel kanskje bare kutte ut de turene nå. Er som regel ok til vanlig.

Høres ut som bekkenet ja, blir sånn når man går mye og sitter. Alltid værst på kvelden. Jeg har jo hatt bekkenløsning i 2 måneder, så stivner til bak. Mest smerter i halebeinet og bakre øvre del av baken...

Slik har jeg hatt det et par mnd, og det er mindre behagelig. Har ødelagt nattesøvnen fullstendig. Kjennes nesten ut som noen vrir rundt en kniv innvendig, noe som har fått meg til å sette i høye brøl midt på natta og skremt livet av samboer opp til flere ganger :) Jeg har det i korsryggen, skambeinet og på innsiden av lårene. Holder meg mest mulig i ro, og det hjelper for meg hvertfall :)

eg har berre et ord til det: Bekkenløsning.. Har også hatt det i mangen mnd no, bare prøv å ikke presse deg for mye.. (lettere sakt enn gjort).. men eg har fått strålinger ned i leggen av å ha presset meg så mye... så legen har sykemeldt meg 100% no frem til permisjonen.. eg fikk ikkje lov å jobbe mer..

Er nok best å ta vare på kroppen ja. Er liksom i så god form, og syns det er så herlig å være i aktivitet, men så er det alltid noe som hindrer :P

Men ja. 6 uker igjen. Til nå så er det som regel kun på kveld etter tur, så får prøve å ta det mer forsiktig, og se om jeg kan unngå så mange plager de siste ukene :)

Jepp! eneste som hjelper er å gå, gå, gå.. Slik at det ikke stivner.. Skal bli godt når mai kommer nå ja!! :)

Det høres ut som bekkenløsning, men som du sier så kan det også være pga nedpress.
Jeg har det også sånn, har heldigvis bedret seg litt siste uka.. Var hos legen, og tok det opp med henne, og hun tøyde og kjente på bekken..det viste seg da at bekkenet så fint ut, men baby lå så langt nede i bekkenet at hodet gravde seg nedi der...dermed smerter, og 100% sykemld.
Så du bør nok ta en tur til legen og få han til å se på det:)

Jepp! eneste som hjelper er å gå, gå, gå.. Slik at det ikke stivner.. Skal bli godt når mai kommer nå ja!! :)
Litt omvendt her. Har jeg rolige dager, så merker jeg ikke så mye til det, men om jeg går mye turer så kommer det. Syns jo det er så herlig å være litt i aktivitet også. Blir så slapp og ekkel i kroppen om jeg bare skal holde meg på sofaen :p

Litt omvendt her. Har jeg rolige dager, så merker jeg ikke så mye til det, men om jeg går mye turer så kommer det. Syns jo det er så herlig å være litt i aktivitet også. Blir så slapp og ekkel i kroppen om jeg bare skal holde meg på sofaen :p
Samme her. Kan nesten ikke gå lenger i det hele tatt og det blir myyyyye værre viss jeg presser meg.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Back
Topp