symfysemål

**POPPSI**

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julibarna2014
Snøkrystallene2021❄️
Jeg ble målt til 35 i dag, og det var nesten utenfor det mørke grønne feltet..[&:] Noen som har noe erfaring med om ma da får en stor unge=)???

Forrige svangerskap lå jeg vel utenfor det mørkegrønne feltet så og si hele tiden om jeg ikke husker feil, fikk en gj snittelig gutt på 3650 ved termin [:)] Så trenger absolutt ikke bety noen ting, kan hende det også er mye fostervann, da gjør jo det utslag.. [:)]

Ble målt til 35 i går da var jeg fullgåtte 37 uker. Jeg har gjennom heile svangerskapet ligget heilt i ytterkant og utforbi kurven, men har en gjennomsnittlig baby i magen. Med nr.1 var magen mindre og lå pä midten av kurven heile tida. Kurven flata ut i går da magen har sunket.

Har også tenkt litt på dette. Har lagt rett over det grønne feltet hele veien [&:]

Etter UL termin så er jeg 36 + 2 dager nå, og SF mål er 35 cm. Har hele tiden vært over den grønne, derfor tror JM at min mens termin er mer rett, 37+2 dager nå. Hun har ikke sagt noe om at ungen er for stor, og det tviler jeg på. Er selv veldig liten og BF er heller ikke den største [;)]

Back
Topp